Цікаво знати

Друк флаєрів: особливості

Флаєр є найпоширенішою листівкою, найменування йде від англійського fly – літати. Сьогодні серед величезної кількості видів поліграфічних товарів самим затребуваним роздатковим матеріалом є ця листівка. Застосовуючи його в різноманітних промо-акціях, при доступній ціні, флаєра безумовно здійснюють власне завдання по просуванню Вашої продукції на ринок, залучення кількості потенційних клієнтів, а значить надійно допомагають для розвитку бізнесу. Досить часто їх застосовують в якості запрошень на різноманітні заходи, крім того, при наданні такої листівки, зазвичай пропонується знижка на вхідні квитки.

Особливості виготовлення

Друк флаєрів проводиться офсетним способом друку, подібний спосіб дає можливість пропонувати товар високої якості. Серед винятків можна віднести невеликі тиражі або термінові послуги, які краще проводити на цифрових верстатах. Офсетний метод має свої достоїнства, порівнюючи з іншими, тому що, головним чином, подібний роздатковий матеріал виготовляють величезними тиражами, а значить, знижується і ціна за 1 штуку.

Дизайнерське оформлення такої листівки має бути максимально помітним, а текст легким для сприйняття, повинен бути написаний коротко і чітко. У ньому повинна виражатися головна ідея рекламних кампаній, а потенційні клієнти повинен з’ясувати «що», «де» і «коли».

Особливості єврофлаєрів і застосування

Найбільш поширений і комфортний формат флаєра Київ 210х100мм., Його ще прийнято називати єврофлаєр. В основному його виготовляють на папері, щільність якої 130г / м2 з двох областей. Даний розмір вже дуже давно затребуваний.

Еврофлаер розмір якого доступний, є рекламною поліграфічною продукцією, що передається відразу в руки. І в підтвердження надійності вона не вимагає. Найменування цієї поліграфії від англійського «флай», і багато задоволені клієнти підтверджують, що така реклама моментально розлітається, і до того ж долітає до цілі. Вони відрізняються універсальністю і відмінно справляються з різноманітними функціями:

  1. Повідомляють про щось;
  2. Є відмінною рекламою;
  3. Це запрошення;
  4. Виконують завдання вхідних квитків.

Так як така листівка коштує недорого і не потребує боргом часу на друк, її застосовують в різноманітних випадках, наприклад, коли потрібно:

  1. Повідомити про знижки;
  2. Зробити запрошення на відкриття якогось закладу;
  3. Проанонсувати виставки, ярмарки або концерт;
  4. Залучити замовників в нічні клуби і так далі.

Роздавати їх ви можете на різних заходах, в ТЦ і інших людних місцях. Важливе значення тут має, що формат такої листівки дає можливість класти його в євроконверт і вислати поштою або дати в подібному стані прямо в руки.

Голос Сокальщини на GoogleNews