Цікаво знати

Просування сайту: пишемо SEO-дружні статті

Дана стаття – це поради від компанії з розробки та просування сайтів – 2Seo, які будуть корисними у створенні унікального контенту для статейного просування сайтів.

Як створити якісний текст?

Перш за все, ключові слова повинні бути підібрані правильно. Вміст сайту ідентифікується пошуковими системами, саме за допомогою ключових слів. Написання текстів для сайту або блогу передує кропітка дослідницька робота по правильному підбору ключових слів. В якості підказувача можна застосувати Яндекс Вордстат або Google AdWords.

Важлива рада, про який, на жаль, пам'ятають далеко не все: на сьогоднішній день, право на життя в Інтернеті мають тільки тексти, які написані не для пошукачів, а для живих людей. Безперечно, ключові слова – річ необхідна, але текст, складений з одних «ключів», назвати читабельним язик не повертається. Пошуковики використовують ключові слова, але вони і стежать за тим, щоб до читача доходили цікаві та якісні тексти.

Використання ключових слів повинно бути не на шкоду самому тексту. Якщо пошуковик знайде статтю, єдина мета написання якої – підняття рейтингу ресурсу, – місце в «чорному списку» пошукача вам забезпечено! Розміщувати «ключі» потрібно там, де це дійсно необхідно. Іноді, щоб уникнути надмірної заспамленності тексту, можна замінювати їх синонімами.

Текст повинен бути розділений на абзаци, причому абзаци повинні бути невеликими, рівними і чіткими. Не дуже добре, якщо абзаци мати різну величину (такий текст буде гірше читатися). Оптимальна кількість рядків у межах одного абзацу – від 4 до 5.

Добре, якщо в тексті є нумеровані або маркіровані списки. У більшості випадків, читач в першу чергу звертає увагу на короткі і інформативні списки, відшукуючи потрібну для себе інформацію.

Текст повинен бути розділений підзаголовками. З їх допомогою, читач може знайти для себе відправні точки в пошуку тих моментів, які його цікавлять. Іноді можливе використання ключових слів короткий зміст.

Правильно виконана перелінковка – вітається. Єдина вимога – це доречність наведеної посилання. Якщо перелінковка зроблена у відриві від основного контексту – це може тільки нашкодити сайту. Все що передує просування сайту може бути марним.

Повторюватися не варто. Розумові здібності читачів досить високі, і вони здатні сприйняти цікаву їм інформацію відразу.

Якщо ви пишете текст, в якому маєте реальний практичний досвід – у вас більше шансів зацікавити читачів.

Голос Сокальщини на GoogleNews