Home / Наші інтервю / Щоб мати добрі європейські дороги

Щоб мати добрі європейські дороги

На другій сесії Львівської обласної ради заслухали звіт начальника Служби автомобільних доріг у Львівській області  пана Шпитака. Відбулося відкрите голосування з цього питання, але в загальному рішення не прийнято. З цього приводу редакція попросила надати коментар депутатів обласної ради від Сокальського району. Ось що вони розповіли:

Олександра НЕБОЖУК(ВО «Свобода»):

– Основною проблемою для багатьох сіл і містечок Львівщини стали саме дороги. Тому не випадково це питання одним з перших поставила у порядок денний Львівської обласної ради фракція Всеукраїнського об’єднання «Свобода». Депутати розуміють, що галузь постійно недофінансовувалася, але також представники ВО «Свобода» чітко висловили свою позицію про неефективне використання коштів та серйозні зловживання у роботі. Ми ставили питання про те, чому наші дороги дорожчі, ніж в Європі, чому через дватри місяці після ремонту ніхто не знайде, де він проводився, чому ситуація у інших областях, наприклад, у Волинській, набагато краща. Обгрунтованих відповідей не отримали. Крім того, були наведені конкретні приклади недопрацювань. На жаль, наші колеги з інших політичних сил не підтримали рішення про відставку начальника Служби автомобільних доріг у Львівській області і тим самим взяли на себе політичну відповідальність за роботу вищевказаної структури. Та свободівці будуть ставити повторно питання стану автомобільних доріг, тому що це одне з найболючіших питань Львівщини.

Ганна КОСТЮК(ПП «Фронт змін»):

– Дороги на Львівщині давно стали негативним прикладом по їх утриманню. Якщо частина доріг – зокрема стрийський, городоцький напрямки, частково відремонтовані, то решта, особливо дороги між селами, більш нагадують полігон для випробовування автомобілів на міцність.

Як це не сумно констатувати, але будівництво та якісні ремонти доріг на Львівщині практично зупинились в середині 90х років. Зараз ми пожинаємо плоди бездіяльності попередніх років. На те, щоб відремонтувати усі наші дороги, потрібен не один рік, та не один бюджет Львівщини.

Вважаю, що внести якісні зміни у питанні ремонту доріг можна тільки завдяки спільній роботі усіх причетних до цього структур та організацій.

Більшість членів ПП «Фронт змін» утрималася під час голосування за питання щодо відставки начальника Служби автомобільних доріг у Львівській області у зв”язку з тим, що п. Шпитак працює як керівник лише півроку, тому робити передчасні висновки щодо роботи та відповідності зайнятій посаді не варто. Насамперед, нам необхідно проаналізувати план роботи Служби автомобільних доріг у Львівській області на цей рік, розглянути результати її роботи за перше півріччя 2011го. Тоді можна буде зробити відповідні висновки.

Роман ШВЕД(Конгрес українських націоналістів):

– На засіданні сесії Львівської обласної ради від 4 січня 2011 року був заслуханий короткий звіт про роботу начальника обласної Служби автомобільних доріг п. Шпитака. Проте під час засідання сесії депутати обласної ради не почули плану роботи цієї служби на 2011ий, а пропозиція щодо звільненняп. Шпитака із займаної посади не була попередньо запропонована на обговорення у фракціях обласної ради, тому це стало для нас повною несподіванкою. Враховуючи те, що п. Шпитак працює на займаній посаді короткий період часу, під час обговорення сесія прийняла рішення заслухати дане питання у червні 2011 року.

Андрій КІНАХ(ВО «Свобода»):

– Дороги на Сокальщині у жахливому стані. Місцями це – яма на ямі, їх уже роками ніхто не ремонтує, а в зимовий період – не посипає. Однак, згідно з інформацією Облавтодору, кошти виділені у 20072010 рр., зокрема Сокальському райавтодору, списано на експлуатаційне утримання – 7027537 грн., а на поточний ремонт – 4574136 грн. Щоб хоч якось привернути увагу до цього наболілого питання і домогтися його вирішення, депутати обласної ради від ВО «Свобода» спільно із депутатами місцевих рад та головами сільських та міських рад створили комісії, які обстежили стан доріг Львівщини. В їх склад включили й представників «Райавтодорів» та більшість з них навідріз відмовилася взяти участь. За результатами обстеження доріг відбулися дві пресконференції за участю депутатів різних рад, які безпосередньо працювали у комісіях. А на одній з них були присутні начальник Служби автомобільних доріг Львівської області Петро Шпитак та директор ДП «Львівський облавтодор»Юрій Тарасевич. Присутні висловили свої зауваження до роботи начальника Служби автомобільних доріг та Львівського облавтодору, бо чомусь виходить, що на Львівщині у порівнянні з іншими областями, дороги є найгірші. Депутати висловили пропозиції та побажання до їх роботи. Пізніше відбулося засідання комісії з питань промисловості, транспорту та зв“язку Львівської обласної ради, в яку входять представники різних партій, де більшість депутатів вирішили заслухати звіт про роботу начальника Служби автомобільних доріг у Львівській області пана Шпитака на черговій сесії обласної ради. Яким було моє здивування, коли на сесії лише 41 депутат від ВО «Свободи» проголосував за проект рішення, в якому йшлося про незадовільну роботу пана Шпитака та звернення до голови облдержадміністрації та Укравтодору про недоцільність його перебування на даній посаді. Депутати від інших партій утрималися або взагалі не голосували. Чому вони так зробили, важко пояснити, бо ж на засіданні комісії голосували «за». Прикро, що нас знову ділять на партії, кожна з яких заробляє собі голоси. Однак кожен депутат мав би, насамперед, пам“ятати, що прийшов в обласну раду чесно та добросовісно виконувати свій обов“язок перед громадою, яка довірила йому право представляти її інтереси. Ми ж усі разом повинні дбати, аби наша Львівщина і всі місцеві громади розвивалися і мали добрі європейські дороги.

Записав Василь СОРОЧУК.

Это код вашего информера. Просто скопируйте и вставьте его в место на странице, где должен отображаться рекламный блок.
Загрузка...

About Адміністрація порталу

x

Check Also

Чим живуть працівники охорони здоров’я?

Лікар – це набагато більше, ніж ...