Home / Листи до редакції / Як вибрати фото для профілю на фріланс-біржі

Як вибрати фото для профілю на фріланс-біржі

Як би ви до цього не ставилися, люди, в тому числі потенційні клієнти і роботодавці, часто оцінюють вас по зовнішньому вигляду. Коли фрілансер рекламує свої послуги, успіх багато в чому залежить від вдалого фото профілю. Хороший знімок підкріплює позитивний імідж, репутацію і викликає довіру потенційних замовників, адже це перше, що бачить клієнт. Перш ніж завантажити фотографію профілю, перевірте, чи відповідає вона перерахованим нижче критеріям. Їх рекомендує https://ru.proffstore.com/, яка пропонує своїм відвідувачам доступний інтерфейс, багато пропозицій, якісну підтримку користувача.

1. Портрет крупним планом

На фотографії повинні бути видні тільки голова і плечі. Клієнти хочуть бачити ваше обличчя, тому воно повинно бути без зайвої рослинності або яскравого макіяжу, а його вираз – нейтральним. Чи не викладайте ексцентричні знімки, карикатури, Селфі, фото з сім'єю, друзями і домашніми тваринами. І не забудьте про щиру, доброзичливу посмішку!

2. Ніяких сонцезахисних окулярів

Навіть якщо ви фотографуєте під час відпустки або хочете підкреслити свою загадковість і відчуття стилю, фото профілю, на якому ваше обличчя приховано очками, може відлякати потенційних клієнтів.

3. Трохи примружені очі

Людина з широко розкритими очима здається переляканим і невпевненим. Погляд з легким прищуром, навпаки, справляє враження впевненості і життєрадісності.

4. Однотонний фон

Якщо на задньому тлі занадто багато об'єктів, знімок виглядає захаращені. Фон повинен бути максимально простим і нейтральним, без відволікаючих елементів.

5. Відповідність вимогам

Фото повинно відповідати вимогам сервісу. Ви можете змінити розмір зображення в графічному редакторі, такому як Photoshop або GIMP. При цьому не стискайте фотографію: це погіршить якість зображення.

6. Гарне освітлення

Зображення повинно представляти вас в кращому вигляді. Правильно поставлене світло підвищує якість фотографії. Не вкладати дуже темні або засвічені фото.

7. Більше позитиву

Розслабтеся і посміхніться, подумайте про що-небудь хороше. Клієнти хочуть бачити добрі, доброзичливі особи, адже дивлячись на щасливу людину, важко самому стримати посмішку. Скористайтеся цим і подаруйте майбутньому замовнику гарний настрій.

8. Діловий стиль одягу

Одяг в діловому стилі додає вашому образу респектабельності і підкреслює компетентність. Ідеальний варіант для чоловіків – світла сорочка і темний костюм. Таке поєднання дозволить виглядати солідно, але не занадто офіційно. Дослідження показують, що фото в піджаку на 14% збільшує ймовірність того, що вас запросять на зустріч. Жінкам рекомендується вибирати фото в діловому костюмі. Макіяж не повинен бути надто яскравим і помітним. Те ж відноситься до прикрас.

Фотографія розповість про вас набагато більше, ніж будь-який опис. Вибираючи фото для профілю, не прагніть проявити оригінальність. Краще подумайте про те, як ви хотіли б виглядати в очах потенційного клієнта. Фото профілю може справити позитивне враження або відштовхнути замовника, тому постарайтеся зробити правильний вибір.

Загрузка...

About Адміністрація порталу

x

Check Also

Львівська ОДА нагадує мешканцям Львівської області про механізм дій у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів.

ПАМ’ЯТКА першочергових дій персоналу підприємств, установ ...