Кримінальні події

Хотіли заробити…історія про те, як розкрадають щебеневу суміш з траси Р-15

Ні для кого не секрет, що багато доріг на Сокальщині нині перебувають у аварійному стані і потребують ремонту. Водії щодня купують дорогі запчастини до авто, адже по таких дорогах все ламається. В жахливому стані, яма на ямі, була і автодорога Р-15 «Ковель-Червоноград-Жовква». З Червонограда до перехрестя з Соснівкою кілька кілометрів водії їхали 40-50 хв., бо там були суцільні ями. Минулоріч місцеві активісти, громада вдалася до радикальних методів – перекривали трасу, аби привернути увагу, що дорогу треба негайно ремонтувати. Активісти навіть ночували в наметах, і таки старання людей не були марними – минулоріч найбільш аварійний відтинок дороги почали ремонтувати. Підрядником є ТОВ «Автомагістраль-Південь», а замовником виконання робіт – Служба автомобільних доріг у Львівській області (з настанням весни ремонтні роботи на авто дорозі Р-15 продовжили). Люди тішилися, що нарешті буде добре сполучення зі Львовом, навіть голова Львівської ОДА Олег Синютка говорив, що після ремонту доїхати власним авто з Червонограда до обласного центру можна буде за сорок хвилин.

На перший погляд, все добре, якби не один кричущий випадок, який трапився 17 травня. Про нього нам розповів активіст «Дорожнього контролю», журналіст Олександр Клімов:

«Мені зателефонував голова Громадської ради при Червоноградському MB Володимир Ткачик і повідомив, що в с. Добрячин двадцятитонна вантажівка фірми-виконавця ремонтних робіт «Автомагістраль-Південь», навантажена щебенем, який призначений для ремонту дороги Р-15, перебуває на території новобудови. В той день було мокро, тому машина, повністю завантажена щебенем, приїхала під новобудову і застрягла у болоті. Витягувати її приїхав великий кран, теж із фірми «Автомагістраль-Південь».

Проте місцева громада, активісти перекрили їм дорогу, не випускали з приватного будівництва і викликали правоохоронців. Спочатку водій вантажівки говорив, що, мовляв, він заблудився, і не туди поїхав. Але ж дорогу ремонтують зовсім в іншій стороні, то як же можна заблудитись? Власник новобудови стверджував, що щебінь не крадений, не державний, він його придбав на фірмі «ЧерБуд», а вантажний автомобіль просто його доставив йому. Навіть привезли накладну, яка, як згодом з’ясувалося, була «липовою», бо активісти після того, як нам її привезли, поїхали на це приватне підприємство. Нас зустрів сторож, його запитали, чи виїжджала вантажівка зі щебенем з підприємства, той заперечив, сказавши, що в неділю вони не працюють і ніхто нічого не вантажить. Ми оглянули весь щебінь в «ЧерБуді», але такого, який був на машині «Автомагістралі-Південь» не знайшли. Згодом керівник приватного підприємства «ЧерБуд» Любомир Квасниця заявив, що ніякого щебеню не продавав і жодних накладних не видавав, звідки взялась мокра печатка на документі – він не знає».

Цей випадок прокоментував начальник Сокальського РВ ГУМВСУ в Львівській області Володимир Спічак: «В міліцію зателефонували активісти і повідомили, що автомобіль «Астра», який належить ТОВ «Автомагістраль-Південь», розвантажує нефракційну щебеневу суміш на приватній земельній ділянці в с. Добрячин. На місце події виїхала слідчо-оперативна група, у тому числі і я. Ми справді побачили вантажівку, наповнену нефракційною щебеневою сумішшю, яка застрягла в Добрячині на території місцевого мешканця. Водій зізнався, що суміш привіз з ділянки, де проводиться ремонт дороги Р-15, а усну вказівку йому дав керівник філії Володимир Краснопьоров. Матеріали з цього приводу внесені в Єдиний реєстр досудових розслідувань, порушено кримінальне провадження за ст. 191 ч. 2 ККУ «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем». Слідство з’ясує усі обставини.

Згодом в Добрячин приїхав директор Львівської філії ТОВ  «Автомагістраль-Південь» Володимир Краснопьоров. Активісти підійшли до нього за роз’ясненнями, але він почав погрожувати одному з них, який також є журналістом, фізичною розправою та застосуванням зброї. Журналіст покликав правоохоронців і Краснопьоров добровільно віддав нам пістолет. Пояснив, що придбав його у спеціалізованому магазині три роки тому. Експертиза встановлює марку пістолета, його походження, а також те, чи потрібно мати на нього дозвіл, адже жодних документів Краснопьоров не надав. Керівник філії ТОВ «Автомагістраль-Південь» заперечує, що погрожував журналісту, однак є свідки та відеоматеріали, які доводять погрози. Тому відкрито кримінальне провадження за ст. 129 КК України «Погроза вбивством». Якщо з’ясується, що пістолет Володимира Краснопьорова є вогнепальною зброєю, то буде відкрито ще одне кримінальне провадження – за ст. 263 «Незаконне носіння, зберігання, придбання, передача чи збут вогнепальної зброї».

Як стало нам відомо згодом від Олександра Клімова, керівники «Автомагістралі-Південь» надіслали «Дорожньому контролю» офіційного листа, в якому повідомили, що Володимир Краснопьоров звільнений з посади, а уся бригада робітників, яка виконувала роботи на цій ділянці дороги – відсторонена від роботи на час проведення службового розслідування.

Крапку в цій справі поставить слідство. Але очевидним є одне: для декого загибель Небесної сотні, хлопців на сході не стала жодною наукою, бо і далі брешуть, обкрадають державу. А ще навіть дозволяють відкрито на камеру погрожувати журналістам. Тож чи захочуть нас в Європі з такими вчинками?

Ольга ДИЛИН.

Голос Сокальщини на GoogleNews