Home / Новини райдержадміністрації / Вихід із спірних питань шукали разом

Вихід із спірних питань шукали разом

 30 травня відбулася чергова колегія Сокальської райдержадміністрації, яку вів голова РДА Микола Мисак. На порядку денному були питання: про роботу виконавчого комітету Угнівської міської ради щодо виконання ним делегованих повноважень органів виконавчої влади; про стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати підприємствамиборжниками; про проведення веснянопольових робіт в агропромисловому комплексі Сокальського району; про стан кадрової роботи в Сокальській райдержадміністрації.

З першого питання доповідав заступник Угнівського міського голови Ігор Мороз, який проаналізував діяльність виконавчого комітету, розповів про програми "Соціальноекономічного розвитку", "Розвитку житловокомунального господарства та благоустрою Угнівської міської ради на 2011 р.". Він ознайомив присутніх з планом роботи виконавчого комітету на 2011 рік, а також виклав пріоритетні завдання в галузях житловокомунального господарства, освіти та культури, про заплановані заходи міжнародного, культурного співробітництва, а також ознайомив із реалізацією делегованих повноважень в сфері соціального захисту, земельних відносин, законності, правопорядку та ін. На належному рівні робота щодо виконання міського бюджету. На території Угнівської ради ведуть діяльність вісім підприємців, з них сім  це фізичні особи, і одна юридична  ТзОВ "Гравіс". Ігор Мороз зупинився і на проблемах, зокрема, підкреслив, що це відсутність виробництва та недостатній рівень розвитку підприємництва, що веде до недоотримання коштів до міської казни. Спеціаліст по управлінню II категорії міської ради Неоніла Пігура більш детально зупинилася на цифрах, проаналізувавши вихідну та дохідну частини надходження до бюджету Угнівської міської ради за 2010 рік та п"ять місяців цього року. Зокрема, вона зауважила, що є невиконання надходжень по платі за землю. Видатки проводилися у межах кошторисних призначень, заборгованості міська рада не має. Співдоповідала з даного питання керівник апарату РДА Марія Христинич, яка відзначила, що відповідно до Постанови КМУ від 9 березня 1999 р. №339, здійснили перевірку роботи виконавчого комітету Угнівської міської ради щодо виконання ним делегованих повноважень органів виконавчої влади. Вона висловила ряд критичних зауважень та відзначила позитивні сторони: розвиток міжнародної співпраці м. Угнова з населеними пунктами сусідної Республіки Польща, впорядкований цвинтар, благоустрій населених пунктів та освітлення вулиць, дбають про енергозбереження, діє громадський музей, приділяється належна увага соціальним проблемам, покращуються умови в медичних та культурних установах, що функціонують в населених пунктах, які знаходяться на території міської ради. Районна влада скерувала 120 тисяч гривень на ремонт дошкільної установи міста. Члени колегії вказали, що треба завершити роботу щодо розробки та погодження історикоархітектурного опорного та генерального планів забудови м. Угнів з метою втілення їх у життя. Покращення вимагає й робота дільничного інспектора міліції. Громада просить відкрити у місті аптеку.

Доповідачі відповіли на запитання присутніх.

А далі голова РДА Микола Мисак надав слово начальнику управління праці та соціального захисту населення РДА Володимиру Огінському, який розповів про стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати підприємствамиборжниками. Доповідач, зокрема зазначив, що станом на 1 травня 2011 року в Сокальському районі два підприємства заборгували заробітну плату своїм працівникам. Сума боргу склала 3123,7 тис. грн.: ВАТ "Червоноградська автобаза"  3075,8 тис. грн., ТзОВ "Угринів"  47,9 тис. грн. На початку року чотири підприємства району мали заборгованість по заробітній платі на суму понад два мільйони гривень. У січні повністю погасили борги по зарплаті житловокомунальне господарство м. Белз, а у березні  ВАТ "Львівська вугільна компанія". Відтак зменшилася заборгованість по заробітній платі на 2864,5 тис. грн, що становить 52,2%. Ця тенденція спостерігається й надалі. Зокрема, у ТзОВ "Угринів”  економічно активному підприємстві, яке мало заборгованість 126,5 тис. грн., на початок травня вона зменшилася до 47,9 тис. грн. Значно складніша ситуація на ВАТ "Червоноградська автобаза"  підприємствобанкрут.

З 1 березня 2011 в районі згідно з розпорядженням голови РДА створена і працює районна комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості і заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. З початку року відбулося шість засідань комісій, на двох з них заслуховували ці підприємстваборжники. Після цього вони частково погасили кредитну заборгованість. В. Огінський також акцентував увагу на тому, що проводиться щотижневий моніторинг за станом виплати заробітної плати на двох підприємствах.

Детальнішу інформацію про стан справ на підприємствіборжнику розповів керуючий санацією ВАТ "Червоноградська автобаза" Віталій Борсук. Він зокрема сказав, що є можливість її погасити, якщо ДП "Львіввугілля" і ДП "Волиньвугілля" виплатять заборгованість підприємству за надані послуги. Нині триває процес стягнення дебіторської заборгованості.

Як виглядає ця ситуація з погляду виконавчої служби розповів в. о. начальника ВДВС Сокальського РУЮ Андрій Пасічник:

– Протягом вказаного періоду працівники виконавчої служби завершили фактично 68 виконавчих проваджень з 94, на загальну суму 1106 тис. грн. Станом на 30 травня у залишку перебуває 26 виконавчих документів на загальну суму 664 тис. грн. Виконавча служба скерувала подання в Сокальський районний суд з метою звернення стягнення на грошові кошти ВАТ "Червоноградська автобаза", які знаходяться на рахунку третіх осіб у відповідності до вимог ст. 377 Цивільнопроцесуального Кодексу України та статті 55 Закону України "Про виконавче провадження". У результаті 1 квітня цього року була винесена відповідна ухвала суду і державні виконавці розпочали проведення виконавчих дій, скерованих на стягнення заборгованості по заробітній платі працівників ВАТ "Червоноградська автобаза" за рахунок коштів, що належать ВАТ "Червоноградська автобаза" та знаходяться на рахунках третіх осіб. Зокрема, державного підприємства "Волиньвугілля". У ході проведення виконавчих дій 21 квітня державним виконавцем винесено постанову про арешт коштів, що знаходяться на рахунках ДП "Волиньвугілля".

Станом на сьогоднішній день стягнуто 35 тисяч грн. з арештованих рахунків цього підприємста. Одночасно щотижня виставляють платіжні вимоги з метою списання коштів з арештованих рахунків, як ВАТ "Червоноградська автобаза", так і ДП "Волиньвугілля".

 Арбітражний керуючий висловив свою думку з приводу цього.

Далі начальник Пенсійного фонду у Сокальському районі Володимир Радик звернув увагу членів колегії та запрошених на те, що ВАТ "Червоноградська автобаза" не дбає про соціальний захист працівників. Адже несплата страхових внесків та єдиного соціального внеску призводить до втрати найманими особами ВАТ "Червоноградська автобаза" страхового стажу, який їм зараховано по квітень 2008 р. А це свідчить про порушення посадовими особами цього підприємства норм ст. 46 Конституції України в частині права працівників на належне пенсійне забезпечення.

Свої думки та пропозицїї висловили прокурор Сокальського району Роман Шарко, начальник ДПІ у Сокальському районі Андрій Турколяк та інші.

З цього приводу голова РДА Микола Мисак відзначив, що проблема є складна, задавнена і вирішити її непросто. Ось чому вона із другої половини минулого року на контролі у Президента та голови облдержадміністрації. Тому важливо усім службам скоординувати свої дії аби якнайшвидше розв"язати проблему. Члени колегії вважають доцільним звернутися ще раз у Міністерство енергетики та вугільної промисловості, аби те посприяло вирішити цю справу.

Далі присутні заслухали інформацію про проведення веснянопольових робіт в агропромисловому комплексі Сокальського району  доповідав начальник управління агропромислового розвитку РДА Ігор Шайнога. Він зазначив, що під урожай 2011 року всі категорії господарств посіяли 19300 га озимих зернових культур, в результаті перезимівлі загинуло 45 га озимих. Підживлено та проведено хімічний захист озимих від бур"янів усіх засіяних площ  19255 га. Всі категорії господарств посіяли 29299 га ярих зернових, що складає 100, 7 відсотка до прогнозу. 30% сходів цукрових буряків дещо зріджені, а 70 %  у доброму стані, доглянуті від хвороб та оброблені від бур"янів та шкідників.

 І. Шайнога також відзначив, що цьогоріч сільгосппідприємства збільшили площі посіву технічних культур, а саме цукрових буряків на 370 га, сої  на 155 га, льонуолійного на 50 га за рахунок зменшення площ посіву кукурудзи на силос на 101 га, однорічних трав на 15 га та ярого ріпаку на 264 га. Відтак в структурі посівних площ зернові культури займають 56,6%, технічні культури  18,5%, картопля  12,1%, овочі  2,3%, кормові культури  10,4%, що відповідає нормативам оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних природносільськогосподарських регіонах, затверджених постановою №164 Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2010 року. Доповідач відзначив, що для проведення веснянопольових робіт сільгосппідприємства затратили значно більше коштів, ніж торік, зокрема закупили 2,5 тонни діючої речовини мінеральних добрив на суму 2469 млн. грн., насіння  на 3,6 млн. грн., засобів захисту рослин  на 7,2 млн. грн., паливномастильних матеріалів  на 6,3 млн. грн.

Підсумовуючи сказане, І. Шайнога зазначив, що у цьому році господарства приділяють більше уваги захисту рослин від хвороб, шкідників та бур"янів, і застосуванню мікроелементів та регуляторів росту, що є дуже важливо.

Начальник управління агропромислового розвитку РДА відповів на запитання членів колегії. Голова РДА Микола Мисак відзначив, що веснянопольові роботи у районі проведені у короткий термін і у цьому велика заслуга суб"єктів господарювання. Члени колегії рекомендували відділу АПК РДА розробити заходи по боротьбі з борщовиком, оскільки територіальні громади району звертаються з проханням допомогти винищити бур"ян.

Наприкінці засідання члени колегії, запрошені заслухали та обговорили доповідь головного спеціаліста відділу організаційнокадрової роботи апарату Сокальської РДА Ольги Шутовської "Про стан кадрової роботи в Сокальській РДА". Вона зазначила що у РДА працює 104 державних службовці, 35 з них молоді особи віком до 35 років, 23 службовці  від 50 до 60 років. За звітний період призначено на державну службу 9 молодих спеціалістів. Працюють три магістри державного управління, а також двоє працівників, яким присвоєно почесне звання: "Заслужений працівник культури України" та "Заслужений вчитель України".

Проводиться моніторинг системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців. Однак кадрова робота є додатковим обов"язком, тому для підвищення продуктивності, ефективності кадрової роботи доцільно, на думку доповідача, створити самостійний кадровий підрозділ.

Співдоповідала з цього питання керівник апарату РДА Марія Христинич, яка зупинилася на проблемах державних службовців, зокрема низькому рівні оплати праці, недостатньому матеріальнотехнічному забезпеченні умов праці та плинності кадрів. Ось чому й була розроблена стратегія "Розвитку державної політики на 20112015 рр.". М. Христинич відзначила позитивні моменти та необхідність оновлення кадрів, сучасний менеджмент управління, навчання кадрового резерву.

Члени колегії прийняли відповідне рішення з кожного питання.

Любов ПУЗИЧ.

About Адміністрація порталу

x

Check Also

В райдержадміністрації відбулася нарада щодо легалізації та детінізації заробітної плати

27 січня в Сокальській райдержадміністрації відбулася ...