Цікаво знати

Поліруємо свій автомобіль – що потрібно знати

Що таке полірування автомобіля?

Які небезпеки загрожують Вашому авто при неякісному поліруванні? Як правильно доглядати кузов (лак ) автомобіля і продовити його термін експлуатації? Якщо ці питання для Вас актуальні – читайте ! Що таке полірування автомобіля?

В процесі експлуатації автомобіля на кузові зявляються царапини, потертості, потускніння лаку, налипає смола (бітум), створюється нафтова плівка і т.д. Для відновлення заводського стану лаку на автомобілі власне і застосовується професійне полірування кузова. Для виконання даної роботи використовуються професійні низько/високооборотні полірувальні машинки різного типу, абразивні/неабразивні насадки та пасти. Перед початком роботи автомобіль проходить мийку без воскування, зняття смоли, зняття нафтової плівки, захищаються пластикові та резинові елементи кузова. Абразивне – відновлювальне полірування: Технологія абразивного полірування не складна і є загальновідомою: 1. мийка; 2. знежирення кузова; 3. полірування двума або трьома пастами в залежності від стану лакофарбового покриття Таке полірування триває в середньому від 5 до 8 годин в залежності від складності роботи та стану авто. Повне (глибоке або детальне) полірування кузова: 1.Глибоке очищення кузова (лаку). Виконується за допомогою спеціальних професійних «пластилінів» , в результаті чого з усіх пор та царапин лаку забирається пил, бруд, жир, віск,бітум, смола, асфальт і т.д. Звісно такого результату неможливо досягнути при звичайній мийці авто. 2. Полірування глибоких царапин та потертостей. На даному етапі використовуються спеціальні насадки та полірувальні пасти котрі дозволяють максимально «безболісно» забрати царапину розігрівши лак до певної температури і створити ефект «заплавлення» . 3. Полірування дрібних царапин. 4. Полірування потертостей. 5.Фінішне нанесення антигалограмного покриття.

Які небезпеки загрожують Вашому авто при неякісному поліруванні?

1. Найбільша і основна небезпека це ризик зполірувати лак до фарби. Тобто при абразивному поліруванні на більшості сто знімають від 10 до 20 мікрон лакофарбового покриття (ЛФП). Це означає, що повторивши 2 максимум 3 таких поліровки на кузові майже не залишиться захистного ЛФП і це призведе до необхідності подальшого перефарбування авто Саме з цієї причини майстер на нашому автосервісі перед початком полірування ретельно оглядає та заміряє товщиноміром стан ЛФП. 2. Неякісна підготовка ЛФП перед поліруванням. Як правило, перед початком абразивного полірування , автомобіль проходить мийку та знежирення. Після цього відразу починають полірувати. Цього робити не можна! Чому? Знежиривши кузов в порах ЛФП залишається пил, тверді частинки бруду, котрі , попавши під полірувальну машинку , будуть створювати ще більше глибоких царапин і це призводить до повторного переполіровування і як наслідок небажаного стирання ЛФП. 3. Утворення обємних , кругових галограм. Такі галограми особливо чітко видно в сонячний день і зявляються вони після кількох мийок. 4. Час виконання робіт. Правильне, професійне полірування триває не менше 8-12 годин. Необхідно розуміти , що лише підготовка до полірування інколи займає 2-3 години.

Як правильно доглядати кузов (лак ) автомобіля і продовжити його термін експлуатації?

1.Намагайтесь виконувати виключно безконтактну мийку Вашого авто. Уникайте самостійних мийок водою з попаданнями туди абразивних частинок (пісок, пил). Не бажано витирати авто сухою ганчіркою. 2.Регулярно очищайте бітум та смолу з кузова авто (особливо літній період). Після тривалого перебування вищезгаданих речовин на вашому авто призводить до появи жовтих та коричневих плям, котрі , нажаль, можна забрати лише за допомогою перефарбування 3. В зимовий період не рекомендуємо змітати сніг з авто твердими предметами, віколювати примерзлий лід чи поливати його гарячою водою. 4. Сліди життєдіяльності птахів необхідно змивати відразу. Якщо цього вчасно не зробити лак на авто практично тріскає та «злазить». Як показує практика з цією проблемою стикається велика кількість автовласників. 5.Не намагайтеся самостійно «вручну» заполірувати чи відполірувати авто. Це не принесе вам необхідного результату – навпаки, розтираючи абразивні пасти чи поліролі по непідготовленій поверхні лак зношується значно інтенсивніше. 6. При появі дуже глибокої царапини або сколу рекомендуємо захистити місце ураження спеціальними коректорами або іншими професійними засобами для уникнення розвитку подальшої корозії кузова.

Голос Сокальщини на GoogleNews