Листи до редакції

Renault – самий початок

Луї Рено народився в лютому 1877 року в сім'ї процвітаючого торговця мануфактурою. З самого дитинства Луї відрізнявся допитливістю, виявляв інтерес до техніки, нових винаходів, сам придумував і винаходив різні пристрої. Особливий інтерес викликали у нього, модні в той час, саморушні екіпажі.

Коли Луї було 15 років, батько на його прохання купив бензиновий двигун Panhard, який був їм перероблений і пристосований для різних побутових потреб. Поступаючи за наполяганням батька у вищу технічну школу «Еколого централь », яку закінчив Андре Сітроен і має великий престиж, Луї провалив вступні іспити, і потрапив до армії. Накопичивши за час служби трохи грошей, Луї після армії купує собі квадроцикл De Dion – Bouton, потужність двигуна якого була всього 0,75 к.с. Взявши в допомогу двох працівників, він робить тюнінг авто своїми руками і повністю перебудовує його. Швидкість у нового автомобіля з 35 км / год стає 45 км / год, що вважалося великою для того часу. На цьому саморобному автомобілі Луї бере участь в автоперегонах, які проводилися на вулицях Парижа, і виграє їх. Новий винахід Рено настільки сподобався глядачам, що він відразу отримав 12 замовлень на свій автомобіль. Саме з створення першого автомобіля почалася в 1898 році історія компанії Рено.

Отримані замовлення пробудили в молодому винахіднику підприємця. Отримавши фінансову підтримку від свого брата, він відкриває компанію «Renault». Всі замовлення були виконані в термін, а покупці отримали вже вдосконалену, в порівнянні з замовленої ними, модель «Renault Туре А». У автомобіля був бублик, замість рульової штанги, а натомість ланцюга був встановлений карданний вал, який був вперше з виробників автомобілів використаний Рено.

Другою моделлю, випущеною компанією після тюнінга Renault, була модель Voiture A. Для виконання замовлень, що поступають Луї запрошує до себе на роботу своїх братів, давши компанії назву Renault- Freres. У кожного з них були свої обов'язки : Луї виготовляв деталі, брати виконували збірку. Маючи зацікавленість в автомобільних гонках, які в ті часи були не на швидкість, а були тривалими марафонами на витривалість, пристрасно бажаючи брати участь в них, компанія серйозно зайнялася розробкою та виготовленням гоночних і спортивних моделей. Але скоро цьому захопленню судилося зійти нанівець, так як для виробництва таких моделей необхідні були дорогі технічні рішення та обладнання, а це негативно впливало на бюджет щойно створеної компанії. Щоб не дозволити простоювати придбаному дорогому обладнанню, було прийнято рішення приступити до випуску дорогих автомобілів. Одним з них став автомобіль Renault AG1, що має кілька типів кузовів, але основним з них став класичний фаетон.

Так починалася історія відомого всьому світу підприємства з виробництва автомобілів.

Голос Сокальщини на GoogleNews