Кримінальні події

«Клінічна депресія чи крик душі» – оператори 102 навчались правильного спілкування з так званими «суїцидальними» абонентами

У Головному управлінні Національної поліції у Львівській області оператори відділу служби «102» пройшли дводенний тренінг на тему «Суїцидальні абоненти: ефективні способи реагування та надання допомоги».

Тренінг був організований керівництвом відділу служби «102» управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування спільно з керівництвом психологічної служби управління кадрового забезпечення поліції Львівщини та  «Територіального медичного об’єднання  МВС України у Львівській області». Проводила його практичний психолог, психотерапевт, тренер з телефонного консультування Галина Карпук.

Операторам служби «102» періодично телефонують абоненти у стані гострої кризи, горя, травми, з суїцидальними намірами. Такі дзвінки є важкими та емоційно виснажливими для операторів, тому проведення тренінгу по комунікації з такого типу абонентами є актуальним та необхідним. Зокрема, основна увага на заняттях була зосереджена на розвитку навичок ефективної комунікації з суїцидентами, які телефонують на спецлінію «102», та їх консультуванні.

Клінічна депресія чи крик душі, правильне реагування на дзвінки від дітей, погрози у бік операторів, чітке розуміння – що таке фактори ризику суїцидальної поведінки та антисуїцидальні чинники – про все це операторам розповідала практикуючий психолог.

Також працівники оперативної лінії дізнались як правильно добирати слова під час комунікації і чого точно не слід говорити та як справлятись з емоціями під час таких дзвінків.

Відділ комунікації поліції Львівської області

за матеріалами служби «102»  ГУНП у Львівській області

 

Голос Сокальщини на GoogleNews