Про податки

ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН – ПОСТІЙНУ УВАГУ

ДПІ у Сокальському районі постійно приділяє увагу розгляду звернень громадян як одному з важливих та пріоритетних напрямів роботи та вживає заходи щодо поліпшення організації їх розгляду.

Протягом січня-липня п.р. на адресу інспекції, надійшло 12 письмових звернень. Найчастіше у письмових зверненнях громадяни порушували питання щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (4 звернення) та питання сплати земельного податку (2 звернення). Також громадяни зверталися з питаннями, що не належать до компетенції органів державної податкової служби (3 звернення). Одним зверненням поінформовано про ухилення від сплати податків. Працівники інспекції надають заявникам обґрунтовані відповіді в терміни, визначені законодавством.

Для оперативного розв’язання проблемних питань в ДПІ у Сокальському районі функціонує приймальня громадян. Начальник інспекції провів три особистих прийоми.

Позитивом є те, що в цьому році до ДПІ у Сокальському районі не надходило повторних звернень та скарг громадян.
Основними складовими цього напрямку роботи є зваженість та неупередженість. Важливо забезпечувати постійний зв’язок між органами державної податкової служби та громадянами, щоб не втратити довіру суспільства.

Роман САС,
начальник ДПІ у Сокальському районі.

Голос Сокальщини на GoogleNews