Home / Влада працює / Тиск води в Сокалі стабілізувався, скарг стало менше

Тиск води в Сокалі стабілізувався, скарг стало менше

"Сокальводоканал" є одним із важливих комунальних підприємств, яке забезпечує життєдіяльність міста та його мешканців. І має працювати злагоджено, аби користувачі не відчували якихось незручностей. Зокрема, безперебійно подавати воду у помешкання та будинки сокальців, організаціям та установам. Його працівники, враховуючи застарілу матеріальнотехнічну базу та нелегкий економічний стан МКП ВКГ "Сокальводоканал", роблять все, що від них залежить. Проте старе обладнання часто ламається. Звичайно, впливають на водопостачання й чимало інших суб’єктивних та об’єктивних причин. Керівники міста та депутатський корпус розуміють це і сприяють вирішенню наболілих проблем, зокрема, дбають, аби забезпечити стабільне водопостачання в місті. Відтак, щоб підприємство працювало якісно та злагоджено, вирішили, по можливості, поступово робити його реконструкцію. Саме на це скерували спільні зусилля. І нині вже є добрий почин: на станції другого підйому Сокальського водозабору встановили систему частотного регулювання електродвигунами насосів. Це дозволило в автоматичному режимі утримувати стабільний тиск в системі водопостачання міста. І результат не забарився: різко зменшилася кількість скарг від абонентів на нестабільну подачу води. А головне  за рахунок більш ефективного використання насосних агрегатів відчутно зменшилося споживання електричної енергії. До речі, підприємство її використовує в межах 150 тисяч кВт на місяць, що в грошовому виразі складає понад 25% всіх його витрат. На впровадження системи частотного регулювання витратили 58 тисяч гривень, з них 50 – це кошти Сокальської міської ради.

Тарас РИБІЦЬКИЙ,
директор МКП ВКГ "Сокальводоканал".

About Адміністрація порталу

x

Check Also

А.П. Дяченко

Звільнено з посади директора ДП Львіввугілля А.П. Дяченка

2 серпня, міністром енергетики та вугільної ...