Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Автономні опалювальні прилади для автомобілів і турбіни

Сучасний ринок пропонує придбати автономні автомобільні опалювачі, які дозволять максимально швидко запустити двигун машини і опалити її салон навіть у найлютіші морози.

Різноманітність автомобільних опалювачів

Існує кілька видів автомобільних опалювачів (https://ua.starter.ms/otopiteli), які відрізняються між собою специфікою роботи, технічними характеристиками та іншими параметрами.

· Повітряний обігрівач вважається одним з найбільш ефективних способів обігріти салон машини. Це незамінний пристрій для водіїв вантажних автомобілів, так як обігрівач може довго підтримувати необхідну температуру в салоні автомобіля.

· Рідинний обігрівач використовується разом з системою охолодження двигуна і тому забезпечує його передпусковий обігрів, також як і обігрів салону машини.

· Електричний обігрівач може застосовуватися як на дизельних, так і на бензинових автотранспортних засобах. Він монтується в систему охолодження і працює від електричної мережі в 220В. За рахунок наявності термостата пристрій може підтримувати задану йому температуру в певних межах.

· Проточний обігрівач встановлюється на дизельних машинах, так як він дозволяє запобігти парафінізації пального при мінусових температурах. Встановлюється перед паливним фільтром і включається автоматично, якщо температура пального на вході опускається нижче + 5°С. Забезпечує підігрів солярки до + 80ºС при запуску двигуна.

· Бандажний обігрівач ефективний для обігріву дизельних двигунів. Встановлюється на систему фільтрації палива і може протягом 5 хвилин її прогріти. Вимикач з індикатором встановлюється всередині салону машини, що дозволяє легко управляти роботою обігрівача.

Так як турбіна не має тісного зв’язку з коленвалом, якість її роботи залежить від кількості оборотів лопатей мотора. Таким чином, можна сказати, що чим більше його обертів, тим більше енергії дають вихлопні гази і лопаті турбіни обертаються набагато швидше, а в циліндри надходить набагато більший обсяг стисненого повітря.

Але навіть такі надійні агрегати можуть виходити з ладу з різних причин. Так як турбіни потребують використання масла спеціальних марок і регулярного технічного огляду при недотриманні даних вимог вони часто ламаються завчасно.

Також великі вимоги пред’являє система фільтрації. Дані агрегати дуже чутливі до зносу поршневої системи. Збільшення тиску картерних газів в кілька разів зменшує експлуатаційні характеристики пристрою. При тривалій роботі в таких жорстких умовах виникає «масляне голодування», яке згодом призводить до виходу з ладу турбіни і навіть всього силового агрегату. Якщо турбокомпресор (https://ua.starter.ms/turbiny) вичерпав свій робочий ресурс, доведеться замінити його новим пристроєм.

Exit mobile version