Досить часто, з метою забезпечення безперебійного автономного постачання водою як домоволодінь, так і дачних ділянок, здійснюється буріння свердловин. Їх глибина залежить від того, наскільки глибоко протікають грунтові води.
При цьому, з метою гарантованого забору певної кількості води, глибина свердловин перевищує глибину колодязів і доходить до 40-50 метрів і більше. Це диктує необхідність установки досить потужних глибинних, занурених насосів стійких до додаткових забруднень води.
Насос для свердловини Optima 3.5 SDm 2/13
Найбільш якісним і ефективним у багатьох випадках виявляється Оптима 3.5 SDm 2/13. Ця модель має високу продуктивність і гарантує швидкість потоку води до 4,2 куб.метров на годину і здатна створювати напір стовпа води висотою до 73 метрів. При цьому, глибина занурення насоса становить 25 метрів. Такі високі показники досягаються за рахунок застосування в насосі тридцяти робочих коліс.
Інноваційні рішення, що застосовуються при виробництві
Конструктивні рішення щодо вдосконалення застосовуваних робочих коліс, дозволили підвищити його стійкість до наявності у воді піску і інших додаткових забруднень. Це значно підвищило ефективність насоса і зменшило кількість часу, що витрачається на його обслуговування.
Ще одне конструктивне рішення дало можливість видаляти з агрегату надійшов пісок і інші забруднення. Це – плаваюче колесо. У звичайному насосі, після його зупинки, пісок та інше сміття, осідають вниз. Через деякий час, після повторного запуску, ці частинки потрапляють на стінки і робочі частини насоса, руйнуючи їх.
У моделі Optima 3.5 SDm 2/13 такого не відбувається. Після запуску насоса плаваюче колесо створює водяний напір, який виносить назовні пісок та інше сміття, а сам насос продовжує працювати вже без них. Таке рішення дозволило значно збільшити ресурс роботи насоса навіть у складних умовах.
Сам насос Optima 3.5 SDm 2/13 ділиться на дві основні частини:
- У верхній частині розташований насос;
- У нижній частині встановлений електричний двигун потужністю Потужність 550 Вт.
З’єднання нижньої і верхньої частини відбувається через спеціально розроблену зубчасту муфту «Nema», через яку і відбувається забір води. У мастилі двигуна та інших частин насоса застосовується спеціальний склад, що значно знижує тертя між усіма вузлами і підвищує ККД насоса до 70%.