Головна / Цікаво знати / Міністерство доходів і зборів України запровадило систему негайного реагування на скарги громадян

Міністерство доходів і зборів України запровадило систему негайного реагування на скарги громадян

Вже другий рік платники мають змогу скористатися сервісом “Пульс”, який запроваджено Міністерством доходів та зборів України. Зателефонувавши за номером “Пульсу” (044) 2840007, вони можуть повідомити про неправомірні, на їхню думку, дії або бездіяльність працівників органів Міндоходів та оперативно вирішити суперечливі питання.

Головний принцип роботи сервісу “Пульс”  негайне реагування та оперативне вирішення проблемних питань платників податків, а також забезпечення зворотнього зв’язку. Фахівці Міністерства доходів і зборів України не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.

Звернення на “Пульс” опрацьовуються протягом однієї доби.

З початку поточного року на сервіс “Пульс” надійшло 1 повідомлення про недоліки, з погляду фізичної особи  підприємця, в роботі Сокальської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області, яких насправді не було. В результаті підприємець зателефонував на лінію “Пульс” і повідомив, що ніяких претензій до Сокальської ОДПІ та посадових осіб не має.

Андрій ТУРКОЛЯК,
начальник Сокальської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Львівській області.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Про Андрій Гаврилюк

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

fifteen − three =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!