Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Розпочався капітальний ремонт автомагістралі на Сокальщині : Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква

Те, що на Сокальщині дороги вкрай потребують ремонту, розуміють всі. Районна, місцева влади намагаються вирішити цю проблему. Деякі дороги комунального значення ремонтують за кошти районного та місцевого бюджетів. Але по території району проходить чимало доріг державного значення, їх ремонт вимагає державного втручання. І ось нещодавно це питання зрушилось з місця. Розпочався ремонт автомагістралі Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква. Певний відтинок цієї дороги проходить по території нашого району. Керівники району – голова районної ради Ігор Дацюк та голова райдержадміністрації Микола Мисак мали зустріч з начальником дільниці управління «Автомагістраль-Південь» Олександром Горбуліним, котрий повідомив про обсяги робіт і терміни їх виконання, а очільники району запропонували допомогу і підтримку. Журналісти телерадіокомпанії «Сокаль» та часопису «Голос з-над Бугу» теж мали змогу поспілкуватися з керівником дільниці дорожників Олександром ГОРБУЛІНИМ.

– Які роботи виконуватиме управління «Автомагістраль-Південь» на території Сокальського району?

– Робітники управління «Автомагістраль-Південь» (головний офіс знаходиться в Одесі) працюють на відтинку автомобільної дороги Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква протяжністю 24,5 кілометра, на яку витратимо десь 200 млн. грн. Дорогу побудували сорок чи сорок п`ять років тому. Нині вона у дуже поганому стані, має величезну алігаторську сітку тріщин, величезні вибоїни, ями глибиною до 30 см. Працюємо своєю технікою: є асфальтноукладальний комплекс для покриття асфальтобетоном, фрезувальна машина «Віргін-1300», важковагові самоскиди вантажопідйомністю до 35 тонн і повністю увесь комплекс дорожньої техніки. Нині ми проводимо холодне фрезерування існуючого покриття цієї автомобільної дороги, зрізаємо напливи, колію і робимо ямковий ремонт асфальтобетоном під грейдер. З тією умовою, аби ліквідувати величезну кількість ям і сітку тріщин і вибоїн.

Наступним етапом нашої роботи буде укладання шарів з асфальтобетону дрібнозернистої суміші товщиною вісім сантиметрів. Це робитимемо за допомогою асфальтоукладальника, починаючи від кордону з Волинською областю. Верхній щебеневомастильний шар асфальтобетонного покриття буде завтовшки п`ять сантиметрів. Цей метод широко використовують в Росії і країнах Західної Європи, а також він добре зарекомендував себе в наших кліматичних умовах. Термін експлуатації його близько десяти років.

– А що буде з дорогою до Угринівського митного переходу?

– Справді, ще у нас в планах будівництво дороги Угринів – Хоробрів, власне до митного перетину з Польщею. Це трохи більше восьми кілометрів. Частина дороги – це нове будівництво, а частина поточний ремонт. Планується здати цю дорогу в експлуатацію до 1 червня.

– Ви даєте гарантію на десять років експлуатації цього покриття, а раптом щось станеться і експерти засвідчать, що це з вини дорожників, котрі робили цю дорогу, тоді ваша фірма усуне недоліки?

– Ми даємо гарантійний лист замовнику – Службі автомобільних доріг у Львівській області терміном на сім років. Якщо виникнуть якісь проблеми, то все полагодимо за свій рахунок.

– Скільки часу «АвтомагістральПівдень» виконуватиме ці роботи?

– Всі ці види робіт ми повинні завершити десь за два-два з половиною місяці.

– Ви прибули у наш край не лише зі своєю технікою, а й людьми, де їх розмістили?

– Тут знаходиться весь наш комплекс, а також 21 робітник на час ремонту дороги живе у приватному секторі ближніх сіл (нині це на території Хоробрівської сільської ради), умовами задоволені. Харчування привозитимуть в одноразовому посуді безпосередньо на дільницю.

– Ваша фірма займається ремонтом доріг вже тривалий час і виконує ці роботи по всій Україні, що Ви можете сказати саме про наші дороги?

– У минулому році ми працювали на західному обході Львова – це 15 кілометрів дороги. Працювали за тією ж технологією, що і на цьому відтинку. Рух транспорту ніхто не припиняв. Але сьогодні дорога ця виглядає дуже добре. Немає ні вибоїн, ні колій. Також ми здали два об`єкти в Бориславі. Ще одну вітку дороги зробили – це Стрий – Дрогобич та інші. Коли я вперше 19 квітня приїхав на нинішній об`єкт, то повірте, що за тридцять років роботи в дорожній сфері, таких доріг в житті ще не бачив. А правду кажучи – тут дороги взагалі нема.

– Звідки ваша фірма бере матеріали?

– Дещо возимо з кар`єрів, бітум – з Кременчука і Височанська. Через п`ятнадцять днів у Маневичах запрацює наш асфальтнобетонний завод, який оснащений німецьким обладнанням потужністю 200 тонн в годину. Плануємо брати тисячу, тисячу двісті тонн в день.

– А у Ваших краях дороги кращі?

– Я родом з Дніпропетровська, у нас дороги набагато кращі, вже є чимало доріг першої категорії – це чотириполосні. У минулому році побудували південну дорогу біля Дніпропетровська, а також з Кривого Рогу на Запоріжжя.

– Скажіть, будь ласка, як Вам працюється на Західній Україні, чи є допомога і розуміння від місцевої влади?

– В минулому році я працював на Західній Україні, в цьому знову розпочали новий об`єкт. Мені подобається тут працювати, гарна атмосфера, доброзичливі стосунки. Мені подобається, що я виконую свій обов`язок – будую дороги. З бажанням допомогти ставляться до нас представники районної і місцевих рад. Нас запевнили голови Сокальських районної ради та райдержадміністрації Ігор Дацюк та Микола Мисак в підтримці і готові допомогти у вирішенні проблемних питань. Ми вдячні за розуміння.

Розмовляла Оксана ПРОЦЬ.

Фото автора.

Exit mobile version