Нове в системі загальнообовязкового соціального страхування України.
1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві, яку оформлюватиме та подаватиме до відділення страхувальник (роботодавець).
Відповідну постанову правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня (постанову ФСС від 19.07.2018 р. №12).
Оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.
За новим порядком відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватимуть перевірку інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.
При виявленні помилок або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.
Перевірка заяви-розрахунку , надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.
З 1 жовтня набере чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам
Новий Порядок з 1 жовтня 2018 року впроваджує також систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до відділення Вик онавчої дирекції Фонду повідомлення.
• з використанням ЕЦП,
• надіслати листом з повідомленням;
• надати безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення.
Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.
Головна мета нововведення – зменшити ризик затримок при виплатах за лікарняними листками.