Тридцятого червня закінчиться черговий період пілотного функціонування пішохідного руху на дорожньому прикордонному переході Долгобичів-Угринів. Люблінський воєвода ще в травні виступив із заявою про продовження пілотування проекту ще на пів року, але українська сторона, як правило, зволікає з рішенням до останнього моменту – повідомляє .
Піший перехід в якості експерименту, на основі тимчасової інфраструктури.
Однак, оскільки перехід виконаний на основі попередньо створеної інфраструктури, за законом, він може діяти лише тимчасово.
-У разі розгляду можливості створення постійної реєстрації пішоходів на цьому переході необхідно впровадження конкретних проектів в області інфраструктури, оскільки в даний час реєстрація здійснюється на основі тимчасово пристосованого для цієї мети терміналу відправлень автобусів на виїзному напрямку з Польщі і здійснюється за рахунок однієї смуги руху на під'їзній дорозі. Умови введення пішохідного руху на постійній основі у вищевказаному дорожньому прикордонному переході потрібно організувати для пішоходів з нуля, що забезпечує безпеку пасажирів, а також ефективну реалізацію завдань. Пов'язано це з будівництвом нової будівлі для руху пішоходів (терміналу) з урахуванням специфіки цього руху. Це дозволить також використовувати будівлю реєстрації, стоянку автобусів, у відповідності з їх початковим призначенням – повідомив Radosław Brzózka, прес-секретар воєводи Люблінського.
Ця інвестиція є воєводою Люблінським передбачена, але через обмеженість коштів буде реалізована не скоро – пріоритетом є пішохідного прикордонного переходу в Гребенним (Рава-Руська). Це не відбудеться раніше, ніж в 2020 – 2023 році. До цього часу можна використовувати нинішній маневр з продовження терміну дії пішохідного руху за принципом "тимчасовості" кожних пів року. Так можна робити практично нескінченно, аж до часу, коли буде побудована повноцінна інфраструктура.
Групи з Питань облаштування Державного Кордону Польщі в Список завдань (інвестицій, що плануються до реалізації на прикордонних переходах) ввела наступні :
– розробка проекту пішохідного переходу, а також створення пішохідного переходу – в Долхобичові (Угринів)
– розробка проекту пішохідного переходу, а також створення пішохідного переходу – в Дорохуску
– розробка проекту пішохідного переходу, а також створення пішохідного переходу – в Гребенному (Рава-Руська)
– розробка проекту пішохідного переходу, а також створення пішохідного переходу – в Тересполі
– розробка проекту пішохідного переходу, а також створення пішохідного переходу – в Зосині
– повідомляє прес-секретар губернатора.
Люблінський воєвода Przemysław Czarnek вже 25 травня звернувся з заявою про продовження ще на півроку пілотного проекту на переході Долгобичів-Угринів. При оцінці зазначеного тимчасового користування служби заявили, що, маючи на увазі, зокрема, сприяння мандрівникам умов перетину державного кордону було б доцільно продовжити проект до кінця поточного року. Такі заходи були прийняті польськими прикордонниками. Продовження тимчасового використання переходу Угринів-Долгобичів залежить тепер від позиції української сторони. Це рішення перебуває поза компетенцією губернатора, – повідомляє прес-секретар.
Державна Прикордонна Служба України досі не відповіла на заяву польської сторони, незважаючи на те, що до закінчення пілотування залишилося лише 10 днів. Повторюється ситуація минулого року, коли після втручання польських і українських журналістів було надано спеціальний дозвіл українських прикордонників, який з'явився протягом кількох годин – 30 грудня, за день до закінчення пілотного проекту.