Цікаво знати

У «Світочі» запевняють, що їхні солодощі – найдешевші

У «Світочі» запевняють, що ціни на їхню продукцію є найбільш привабливими для споживачів. Про це сьогодні, 7 квітня, на прес-конференції заявив директор з корпоративних питань Nestlе в Україні та Молдові Геннадій Радченко, інформує кореспондент Дивись.Інфо.

За його словами, з 2008 року на фабриці діє програма переходу на вітчизняну сировину та упаковку. «Але, – каже він, – оскільки в Україні не вирощують какао, деяка продукція «Світоча» є залежною від цього чинника на 60%».

«Одні солодощі більше, інші – менше. Так, для вафель «Артек» потрібно зовсім мало какао-порошку, чого не скажеш про плитку шоколаду», – пояснив Геннадій Радченко.

Він зазначив, що торік ціни на світочівські солодощі зросли на 20-70%. «Вартість зростає у залежності від продукту. Зараз наші ціни найбільш привабливі для покупця. Ми тримаємо найнижчі ціни», – запевнив Геннадій Радченко.

Водночас він додав: «Як і всі відповідальні виробники, ми намагаємося не підвищувати ціни, бо розуміємо, що купівельна спроможність людей не зростає».

Голос Сокальщини на GoogleNews