Цікаво знати

Як правильно налаштувати контекстну рекламу?

Контекстна реклама – це оголошення, вартість якого розраховується за кожний клік. Налаштування контекстної рекламної кампанії вимагає певного досвіду і навичок, однак, позитивний результат буде видно відразу після її запуску.

Для того щоб контекстна реклама дала результат, необхідний ретельний аналіз ринкової ніші і наявних конкурентних переваг.

Що враховувати при налаштуванні рекламної кампанії?

Правильно зроблені налаштування контекстної реклами вимагає від фахівця, її здійснює, хорошого знання бізнесу клієнта. Налаштування рекламної компанії можна розділити на кілька послідовних етапів.

Збір семантичного ядра (ключових слів)

Основний етап настройки Google AdWords, що передбачає збір і аналіз слів, на які спиратиметься вибір пошукових запитів, на підставі яких буде демонструватися рекламні оголошення.

Базовий перелік ключових слів складається з назв різновидів продукції, що просувається. Для його розширення має сенс збільшити кількість ключових слів за допомогою спеціального планувальника, що входить в інструментарій сервісу AdWords.

 

Важливо враховувати:

  • Ключові слова не повинні дублюватися в різних кампаніях або в різних групах однієї кампанії (інакше вони будуть блокувати покази один одного);
    На одну групу оголошень не повинно припадати більше двадцяти слів;
    Для оптимізації пошуку запити повинні складатися не більше ніж з двох-трьох слів;
    При зборі семантичного ядра необхідно визначитися з переліком мінус-слів (тих запитів, за якими не потрібно демонструвати рекламу).
    Створення рекламної кампанії

Професійна настройка рекламної кампанії передбачає:

  • Визначення типу рекламної кампанії – яка може бути пошукової, Медійній, або товарної (торгові оголошення Google Shopping). Важливо завжди розділяти медійну мережу і пошукову рекламу (так як у них завжди різний CTR і вони будуть знижувати загальні показники всієї кампанії один для одного);
  • Підбір пошукової мережі – він здійснюється між мережею, в яку входить сам Гугл і деякі його служби (карти, картинки і ін.) Або Медійній мережею, яка включає ресурси-партнери пошукової системи;
  • Вибір пристрою, на якому буде проводитися демонстрація реклами – стандартна настройка Google Adwords передбачає демонстрацію оголошень на всіх без винятку пристроях, проте ефективна настройка контекстної реклами дозволяє встановити різні ставки на різні типи пристроїв (для цього потрібно виділити окрему кампанію для показів на смартфонах);
  • Визначення місця розташування і мови – професійна настройка рекламної кампанії дозволяє здійснити настройку мови і геотаргетинга;
  • Розрахунок бюджету – даний етап передбачає розрахунок коштів необхідних на проведення рекламної кампанії.

Голос Сокальщини на GoogleNews