Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Як правильно налаштувати контекстну рекламу?

Контекстна реклама – це оголошення, вартість якого розраховується за кожний клік. Налаштування контекстної рекламної кампанії вимагає певного досвіду і навичок, однак, позитивний результат буде видно відразу після її запуску.

Для того щоб контекстна реклама дала результат, необхідний ретельний аналіз ринкової ніші і наявних конкурентних переваг.

Що враховувати при налаштуванні рекламної кампанії?

Правильно зроблені налаштування контекстної реклами вимагає від фахівця, її здійснює, хорошого знання бізнесу клієнта. Налаштування рекламної компанії можна розділити на кілька послідовних етапів.

Збір семантичного ядра (ключових слів)

Основний етап настройки Google AdWords, що передбачає збір і аналіз слів, на які спиратиметься вибір пошукових запитів, на підставі яких буде демонструватися рекламні оголошення.

Базовий перелік ключових слів складається з назв різновидів продукції, що просувається. Для його розширення має сенс збільшити кількість ключових слів за допомогою спеціального планувальника, що входить в інструментарій сервісу AdWords.

 

Важливо враховувати:

Професійна настройка рекламної кампанії передбачає:

Exit mobile version