Головна / Цікаво знати / Як спростити кадрове діловодство на підприємстві

Як спростити кадрове діловодство на підприємстві

Менеджмент персоналу є витратним бізнес-процесом для більшості організацій. При штатному змісті працівників доводиться вести документообіг, здійснювати фінансові розрахунки по ЗП, відрахувань та ін. Для вирішення цих завдань необхідно утримувати в штаті адміністративних фахівців: бухгалтерів, HR-менеджерів. Їх ЗП на порядок вище, ніж у рядових співробітників. З цієї причини додатково збільшується ФОП.

Оптимізація кадрового діловодства – outstaffing-sovetnik.ru/blog/kadrovoe-deloproizvodstvo-pri-autstaffinge – вірний шлях до скорочення постійних витрат компанії і збільшенню її доходів. Ось чому багато підприємців вважають за краще використовувати послуги зовнішнього менеджменту трудових ресурсів, відмовляючись від штатного змісту працівників. Яким чином аутстаффінг спрощує кадрове діловодство, розглянемо в даній статті.

Принципи оптимізації штатного розкладу

Процес кадрового менеджменту на підприємстві спрощується за рахунок:

  • Скорочення офіційної чисельності співробітників. Фактичний штат організації залишається в колишньому обсязі. Однак формально працівників на фірмі стає менше. Завдяки цьому спрощується документообіг і доводиться проводити менше фінансових розрахунків.
  • Зниження додаткових кадрових витрат. Позаштатним працівникам не доводиться виплачувати відпускні, лікарняні, відрядження, купувати для них спецодяг, інвентар. Це звільняє бухгалтерів від зайвих турбот.
  • Оптимізації оподаткування. При утриманні штату в межах 150 осіб / рік компанія може використовувати ССО. А тому спрощується процес розрахунку податків.

Спрощення кадрового діловодства сприяє оптимізації витрат і збільшення доходів. Витрати знижуються за рахунок того, що не доводиться проводити традиційні фінансові розрахунки із зовнішнім персоналом. До того ж, не виникають змінні витрати у вигляді відпускних, лікарняних тощо. І при обмеженому штаті фірмі не потрібно утримувати значні відділи HR і бухгалтерії, тобто деяких адміністративних фахівців можна звільнити.

Доходи організації збільшуються за рахунок того, що передача витратного бізнес-процесу в управління підряднику звільняє її грошові, часові та трудові ресурси від вирішення другорядних завдань. Направляючи їх на виконання головних функцій, підприємець підвищує продуктивність основної діяльності. Це благотворно впливає на досягаються фінансові результати.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Про Андрій Гаврилюк

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

fifteen − nine =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!