Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Зовнішня реклама в Дніпрі: 6 головних переваг

Що спадає на думку людині, у якого запитують його думку про зовнішню рекламу? Найімовірніше, він згадує рекламні щити і розтяжки, встановлені вздовж дороги. Решта згадати не вдається. Але зовнішня реклама в Дніпрі набагато більш велика і багатогранна, ніж, звичайні розтяжки, встановлені біля доріг і в людних місцях.

В якості рекламних носіїв можуть використовуватися фасади будівлі, тобто світлові вивіски, електронна «біжучий рядок». Зупинки громадського транспорту, на які наклеєна ПВХ плівка з яскравими рекламними гаслами – теж ефективне просування товару в маси.

Лавки на вулицях міста, поїзди, обклеєні і пофарбовані спеціальними матеріалами, на яких надруковані рекламні гасла – теж елементи зовнішньої реклами в Дніпрі, яка ефективно дозволяє підвищувати впізнаваність бренду, просувати товари і послуги в маси населення. Крім того, сьогодні досить ефективно використовуються прізматрони, беклайти і ролери для просування товарів і послуг.

1. Максимальна ефективність

За останніми статистичними даними зовнішня реклама є однією з найефективніших і при цьому не дратує покупців. Міськими жителями таке просування сприймається як частина навколишнього середовища, як щось буденне.

2. Її не можна відключити

Це теж величезний плюс. Рекламу, що показується по телебаченню, людина може просто відключити, вимкнувши телевізор. Зовнішня реклама була є і буде. І вона в будь-якому випадку знаходиться перед очима потенційних покупців. Її неможливо ігнорувати. Це плюс.

3. Це дешевше

Факт залишається фактом. Зовнішня реклама завжди дешевше, ніж просування на радіо чи по телебаченню.

4. Високий охоплення масової аудиторії

З цим фактом теж складно сперечатися. Зовнішня реклама – це шикарна маркетингова платформа для різних продуктів, промислових та автомобільних брендів, для бізнесу, для клієнтів, які хочуть отримати величезний охоплення цільової аудиторії. Для таких клієнтів зовнішня реклама https://sill.in.ua/ є однією з найбільш публічних. Вона має прямий доступ до потенційних покупців, доступ до який іноді буває дуже складно отримати.

5. Ефективні продажі

Згідно зі спостереженнями, інформація яка була прочитана людиною на рекламному носії, побачене на вулиці, запам’ятовується. Тому в кінці кінців людина робить покупку, інформацію про яку раніше побачив на рекламному щиті.

6. Привабливе середовище

Зовнішня реклама насправді подобається потенційним покупцям. На відміну від багатьох інших засобах рекламування, цільова аудиторія сприймає таке просування адекватно, без роздратування, абсолютно без негативу. Слідство такого просування – приємні покупки, які будуть зроблені з більшою часткою ймовірності, ніж після рекламування по ТБ або радіо.

Exit mobile version