Наприкінці дев'яностих, коли концерн Daewoo вирішив піти в другу атаку на український ринок (перша ознаменувалася появою Nexia і Tico ), Nubira скромно зайняла нішу недорогих авто з просторим салоном, а через кілька років стала ще більш непомітною і потихеньку постаріла. Проте, і сьогодні на вулицях досить часто зустрічається дана модель. Що з себе представляє цей привіт з минулого і чи може він конкурувати з більш сучасними авто ? Відповідь шукайте в цьому огляді.
Сімейство Nubira – одне із самих великих у Daewoo. Воно представлено трьома видами кузова – 4 -дверним седаном, 5 -дверним хетчбеком, а також 5 -дверним універсалом. Конструкцію моделі проектували фахівці з Великобританії, двигун – німці, дизайн кузова – італійці. Завдяки цьому автомобіль виглядає очнь по- європейськи, але не втратив при цьому корейські риси. Ціни daewoo на Nubira цілком демократичні. Наприкінці дев'яностих хетчбек або седан цієї марки можна було купити за 8,5 тисяч доларів.
Навіть самі ранні Nubira були непогано оснащені. У різних комплектаціях в автомобіль встановлювалися магнітола з акустикою, гідропідсилювач керма, АВS, іммобілайзер, кондиціонер, підігрів електродзеркал, центральний замок. А ось інтер'єр і екстер'єр Nubira багато хто називає безликими. Втім, не варто забувати, що для сімейного автомобіля, який розрахований на багаторічну експлуатацію, яскравий дизайн – не головне. Тим більше, що матеріали і якість збірки в авто – на висоті.
Nubira пережила три покоління ( нові моделі побачили світ у 1999 -му і 2002 року ). Після рестайлінгу авто отримало великі фари, більш виразний інтер'єр і куди кращу шумоізоляцію. Під капотом машини влаштувався модернізований 1,6 -літровий двигун з новими системами запалення і живлення потужністю 106 л. с. У продажу також є комплектація з 2 -літровим мотором на 136 "конячок".
Конструкцію силових агрегатів компанія Daewoo запозичила у Opel. Вони 16 -клапанні з двохвальним головками ( як у німецьких спортивних моделей). Двигуни у Nubira спритні і можуть похвалитися рівною тягою в середньому і верхньому діапазонах. На нижніх – вони трохи заслабкі. Чекати від таких моторів економічності не варто. Витрата палива буде достігать10 – 12 л на 100 км в міських умовах. Зате двигуни моделі не вимогливі у догляді. Вони прості в конструкції і цілком ремонтопрігодни.
Машина комплектувалася двома коробками передач – п'ятиступінчастою "механікою" і чотириступінчастої гідромеханічної КПП. Підвіска у моделі м'яка і явно розрахована на комфортне водіння. Лихачити на Nubira не варто – її амортизатори і задні пружини для цього надто « ніжні ».
Незважаючи на свій вік, Daewoo Nubira все ще залишається практичним і сучасним автомобілем. І нехай його салон і екстер'єр не викликають особливого захоплення, комфорт і надійність машини напевно оцінить будь-який водій.