За інформацією ЛМКП «Львівводоканал», підприємство ретельно контролює якість питної води централізованої системи водопостачання Львова на всіх етапах її водопідготовки та на виході з очисних водопровідних споруд. Станом на 14 березня відхилень за мікробіологічними та фізико-хімічними показниками у водопровідній воді немає, якість води відповідає чинним державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН.
«Наше підприємство забезпечене реагентами для знезараження води в повному обсязі. Всі процеси з водопідготовки здійснюються в установленому порядку, всі водопровідні споруди працюють в штатному режимі.
Ми працюватимемо 24/7 у будь-яких обставинах, тож зберігаємо спокій та боронимо Україну!» – повідомили у ЛМКП «Львівводоканал».
Нагадуємо, контакти для звернень до ЛМКП «Львівводоканал»:
Контакт-центр: прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо:
- +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
- +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо
15-51 (для стаціонарних телефонів)
- +38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного)
Також продовжують працювати наші чат-боти:
Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot
Здійснити оплату за послуги водопостачання можна дистанційно таким способами:
Електронна система приймання платежів EasyPay
Платіжні термінали самообслуговування
Через чат-боти підприємства у месенджерах Вайбер та Телеграм.