Листи до редакції

У Львові по вулиці Б. Хмельницького встановлено два адаптивні світлофори: що варто знати водіям про режим їхньої роботи 

Два нові світлофорні об’єкти на вул. Б. Хмельницького: що варто знати водіям про режим їхньої роботи 

9 травня у Львові на вул. Б. Хмельницького в адаптивному режимі запрацювали два нові світлофорні об’єкти на вул. Б. Хмельницького – Кукурудзяна та вул. Б. Хмельницького – АС-2. У ЛКП “Львівавтодор” розповіли, що потрібно знати водіям про режим роботи даних світлофорних об’єктів.

“В чому ж різниця між адаптивним світлофорним регулюванням і жорстким? Жорсткий режим регулювання – це фіксовані тривалості світлофорного циклу та фаз світлофорного регулювання, тобто заздалегідь визначені тривалості сигналів для кожного напрямку руху. Це означає, що незалежно від того, чи будуть автомобілі, пішоходи на певному напрямку – дозвільний сигнал світлофора все одно ввімкнеться. Щодо адаптивного регулювання, то відмінність його від жорсткого режиму полягає у можливості видовжувати тривалості дозвільних сигналів для напрямку, де спостерігається насичення транспортом. Дані можливості забезпечуються відеодетекторами та кнопками для виклику пішохідної фази”, – пояснюють в ЛКП “Львівавтодор”.

Світлофорний об’єкт на вул. Б. Хмельницького – АС-2

Для напрямків, які рухаються по вул. Хмельницького в обидві сторони, немає обмежень у тривалості зеленого сигналу, тобто якщо немає детекції з виїзду із АС-2 чи запиту від пішоходів для перетину вул. Б. Хмельницького, то для транспорту буде постійний зелений сигнал. Тільки-но з’являється запит від детектора на виїзд з АС-2 – по вул. Б. Хмельницького вмикається червоний сигнал світлофора. Тому водіїв, які рухаються від кільця, закликають не блокувати рух для громадського транспорту, який виїжджає з АС-2. Щодо пішоходів, то їхній зелений сигнал вмикається за допомогою кнопки для виклику пішохідної фази. Коли детекція йде від пішохідної кнопки – зелений сигнал вмикається не тільки пішоходам для переходу вул. Б. Хмельницького, а і для громадського транспорту з АС-2. Однак якщо відсутній запит від пішоходів, але існує насичення на детекторі з АС-2, то дозвільний сигнал буде ввімкнуто лише для громадського транспорту.

Світлофорний об’єкт на перехресті вул. Б. Хмельницького – Кукурудзяна.

ранспортний напрямок, який рухається в сторону Підзамче буде мати дозвільний сигнал світлофора до того часу, поки пішоходи не натиснуть кнопку виклику для перетину вул. Б. Хмельницького. Щодо лівоповоротного напрямку з вул. Б. Хмельницького на вул. Кукурудзяну, який є найбільш насиченим, тут водіям потрібно звернути увагу на те, що тривалість зеленого сигналу безпосередньо залежить від характеру їхнього руху і насичення транспортом на даному детекторі. Інтервал руху між автомобілями повинен складати 3-4 с, тоді детектор буде бачити, що на цьому напрямку є насичення і потреба повноцінної фази, тобто 29 с зеленого сигналу. Як тільки розриви між автомобілями стають більшими, детектор це сприйме, як відсутність черги на цьому напрямку і одразу включить червоний сигнал світлофора та ввімкне зелений сигнал для напрямку, де спостерігається насичення транспорту. Щодо напрямку по вул. Б. Хмельницького від Підзамче в сторону кільця, його тривалість визначає насичення на лівому повороті з вул. Б. Хмельницького чи натиснення пішоходами кнопки виклику пішохідної фази через вул. Б. Хмельницького.

“Наші фахівці продовжують моніторити роботу даних світлофорних об’єктів, спостерігають за характером руху водіїв, визначають, які з напрямків на даній ділянці є найбільш насиченими, аналізують проблеми в русі, а також вносять відповідні корективи. Окрім правок в роботі світлофорного регулювання, також має пройти час для адаптації водіїв – що відтепер на даній ділянці працює світлофорна сигналізація”, – наголошують в ЛКП “Львівавтодор”.

Голос Сокальщини на GoogleNews