У Львівській області завершився конкурс «Практичний психолог року – 2024», який вперше відбувся у листопаді-грудні цього року. Участь у ньому взяли 24 психологи з дошкільних, загальноосвітніх, спеціальних закладів освіти, ліцеїв та закладів фахової передвищої освіти.
Конкурс проходив у рамках обласного дидактико-педагогічного форуму «Педагогічні та психологічні виміри сучасної освіти», де відбулися панельні дискусії про трансформацію освіти, профілізацію ліцеїв і реформи психологічної служби.
Переможці конкурсу
Дипломами та цінними подарунками нагородили:
- І місце – Олена Кривенко-Камінська, практичний психолог КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича».
- ІІ місце – Наталія Ничта, практичний психолог КЗ ЛОР «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая».
- ІІІ місце:
- Наталія Бурбан, практичний психолог Вузлівського опорного навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей».
- Мар’яна Жила, практичний психолог КЗ ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр «Оберіг».
- Світлана Чорна, практичний психолог Гімназії №10 Шептицької міської ради Львівської області.
Лауреати конкурсу:
- Галина Гавловська, практичний психолог Наконечнянської гімназії імені Героя України Романа Сеника.
- Христина Гук, практичний психолог Миколаївського закладу загальної середньої освіти І ступеня.
- Світлана Худик, практичний психолог Новояворівського закладу дошкільної освіти №9.
Особливі відзнаки:
Дипломом департаменту освіти і науки Львівської ОДА за внесок у розвиток психологічної служби Львівщини нагороджено Олену Стадник, завідувачку кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
Важливі аспекти форуму
На форумі обговорювали:
- Профілізацію ліцеїв, яка сприятиме якісній освіті, хоча очікуються зміни через зменшення кількості учнів.
- Реформу психологічної служби, яка стартувала у 2022 році. Її результати допомагають у підтримці психічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах війни.
- Реалізацію концепції Нової української школи (НУШ). Основний акцент зроблено на забезпеченні реформи у базовій школі, що є головним викликом після 2023 року.
Соціологічне дослідження, презентоване на форумі, вказало на необхідність підвищення престижу професії вчителя, гідної оплати праці та збалансування робочого навантаження.