Про великі підприємства

Львівобленерго: Від сьогодні побутовим клієнтам слід повідомити показники електролічильника

Від сьогодні побутовим клієнтам слід повідомити показники електролічильника своїм операторам системи розподілу: “Львівобленерго”, “Укрзалізниця” тощо

ПрАТ “Львівобленерго” приймає показники лічильника будь-яким зручним для Вас способом:

🔸у веб-чаті на сайті “Львівобленерго” www.loe.lviv.ua
🔸у веб-чаті на сайті “Львівенергозбут” www.lez.com.ua
🔸через cервіс подачі показників Viber (пошук за QR-кодом) та через Facebook-messenger (пошук пошук за QR-кодом або назвою сторінки —
Подати показник електролічильника “Львівобленерго”)
🔸електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua
🔸в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»: info.loe.lviv.ua
🔸SMS-повідомленням на короткий номер 5068
🔸на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором

Важливо, що починаючи з 4 грудня 2019 року приймаються виключно дистанційно!

Подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами

Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами. Зверніть увагу, назва сторінки у Facebook-messenger — Подати показник електролічильника “Львівобленерго”.ViberПерейтиFacebook messengerПерейти

1. Подати показник через веб-чат на сайті “Львівобленерго” www.loe.lviv.ua

Подати показник, дізнатись скільки платити або ситуацію з відключенням відтепер можна миттєво у новому онлайн – сервісі на сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту.  Далі ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт «Подати показник лічильника».

Звертаємо увагу, що нова онлайн-послуга послуга може бути поки що недоступною в деяких версіях інтернет-браузерів.

2. Подати показник електронною поштою

З 01.12.2016 року у «Львівобленерго» запровадили нову зручну послугу для побутових споживачів електричної енергії. Повідомити показники лічильника відтепер можна на електронну пошту «Львівобленерго».

Як подати показник?

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua, чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ “Львівобленерго” — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);

2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом “Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято”. Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.

Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1) код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом “Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято”. Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.

Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом “Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято”. Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).

3. Подати показник через онлайн-сервіс «Персональний кабінет»

«Персональний кабінет» для клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/

Для подачі показників через онлайн-сервіс «Персональний кабінет» потрібно після авторизації споживача натиснути кнопку «Детальніше» (біля «Оплатити»). Ви перейдете на сторінку  «Загальна інформація про споживача»,  де зверху знаходяться активні посилання на закладки. «Внести показник» — перша закладка з лівого краю.

4. Подати показник на номер 295-85-13 

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ “Львівобленерго” 0-800-30-15-68 або у відповідному районному відділенні електропостачання).

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.

5. SMS-повідомлення на короткий номер 5068

З травня 2017 року клієнти «Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників на короткий номер 5068 з допомогою SMS.
Аби подати показник на номер 5068 уSMS-повідомленніпотрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ “Львівобленерго” — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

Приклад повідомлення:
3000000218 85
(3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
3000000218 85 55
(3000000218 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленніпотрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».

Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
3000000218 85 55 15
(3000000218 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).

УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до песійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

6. Подати показник через cервіси подачі показників у Viber та Facebook-messenger

Спершу Вам необхідно зареєструвати в обраному сервісі свій особовий рахунок (десятизначний код). Для підтвердження потрібно вказати номер Вашого лічильника.

Надалі Ви зможете подавати показник, не витрачаючи більше хвилину свого часу. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати  показник лічильника».

Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами. Зверніть увагу, назва сторінки у Facebook-messenger — Подати показник електролічильника “Львівобленерго”.ViberПерейти Facebook messengerПерейтиКОЛИ ПОДАВАТИ ПОКАЗНИКИ?

Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом двох останніх робочих днів або трьох перших робочих днів місяця надавати їх Оператору системи розподілу (“Львівобленерго”). Приклад:

 

Зверніть увагу, що подавати показник електронною поштою, в  «Персональному кабінеті» та інших онлайн-сервісах, через веб-чат та на короткий номер Ви можете і у вихідні дні.

Голос Сокальщини на GoogleNews