Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Львів’янам нагадують про необхідність подати покази лічильників води

ЛМКП «Львівтеплоенерго» і ЛМКП «Львівводоканал» закликають львів’ян до кінця тижня подати покази лічильників гарячої та холодної води. Комунальні підприємства розробили безліч способів це зробити, щоб кожен мав можливість вибрати зручний для себе.

«Вчасна і коректна подача показів лічильників є дуже важливою. Адже на їх підставі проводяться нарахування за гарячу і холодну воду. Якщо мешканці не подають показів, чи подають неправильні показники, то виникає небаланс між загальнобудинковим лічильником і сумою всіх індивідуальних. Відтак цю різницю, відповідно до затвердженої методики, за якою проводяться нарахування, доводиться ділити між усіма. Це у випадку, якщо всі мають лічильники квартирні. Якщо ж хтось не має, то йому виставляють рахунок за весь небаланс.

Тому закликаємо усіх споживачів Львівтеплоенерго і Львівводоканал до кінця цього тижня подати покази своїх лічильників», – пояснюють у департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Подати покази гарячої води споживачі ЛМКП «Львівтеплоенерго» можуть кількома способами:

Чат-бот ЛМКП Львівтеплоенерго у Viber;

Особистий кабінет на сайті https://lmkp.lte.lviv.ua/;

Особистий кабінет на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/;

Зателефонувавши у абонентський відділ за номером: 229-30-05;

Відправити СМС на номер: +38(063)321-00-63, +38(067)670-58-74;

Електронною поштою: lmkplte_zbut@ukr.net

«Власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця повинні передавати показники лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх», – нагадують у ЛМКП «Львівтеплоенерго».

Подати показники приладів обліку холодної води ЛМКП «Львівводоканал» можна:

1. У додатку Viber  https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

2. У додатку Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot

3. По телефону Кол-центру:

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного);

0 (800) 40-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку);

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів).

4. Повідомити показники з допомогою SMS

Повідомлення потрібно надсилати за таким взірцем:

Номер особового рахунку: Номер лічильника – кінцевий показник…

 

Назва району Номер телефону
Галицький 067-310-63-81
Франківський 067-310-61-69
Личаківський 067-310-64-85
Сихівський 067-310-59-51
Залізничний 067-310-60-56
Шевченківський 067-310-60-28
Позаміські 067-310-59-52

5. Електронною поштою.

Лист потрібно надсилати за таким взірцем:

–     номер особового рахунку;

–     адреса;

–     номер лічильника-кінцевий показник

Райони міста Електронна адреса
Галицький gal_r@lvk.lviv.ua
Франківський fra_r@lvk.lviv.ua
Личаківський lych_r@lvk.lviv.ua
Сихівський sih_r@lvk.lviv.ua
Залізничний zal_r@lvk.lviv.ua
Шевченківський she_r@lvk.lviv.ua
Позаміські споживачі pozam_r@lvk.lviv.ua

«Найзручніший спосіб подачі показників лічильників води та відстеження усіх платежів 24/7 – це чат-бот.

У платіжці від Львівводоканал розміщено QR-коди, відсканувавши які, доєднаєтесь до нашого чат-боту», – додають у ЛМКП «Львівводоканал».

Детальніше про те, як користуватися чат-ботом Львівводоканал тут

Exit mobile version