Станом на 31 серпня компанія «Львівгаз збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», вже повернула побутовим споживачам 4 млн 561 тис. гривень переплат та помилково сплачених коштів за спожитий природний газ.
«Виплати за заявами клієнтів тривають щоденно, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес. Утім, на час розгляду заяв дуже впливає загальна кількість звернень. Їх багато, і відповідно «черга» довга. Усі наші менеджери по роботі з фізичними особами зараз задіяні в процесі повернення переплат. На це вони витрачають 90 відсотків робочого часу. Решту 10% – займає робота з боржниками, які винні майже 1,9 млрд гривень за газ, спожитий до 1 травня 2022 року», – пояснив директор ТОВ «Львівгаз збут» Павло Майк.
Принагідно компанія звертається до клієнтів з проханням більш уважно ставитись до подачі документів, бо багато заяв повертається на «доопрацювання», якщо в них бракує важливих копій. Також є випадки, коли споживач вже отримав переплату, але через свою неуважність здійснює оплату за газ не новому постачальнику, а на реквізити ТОВ «Львівгаз збут», – і надходять повторні заяви.
Нагадаємо, що з 1 травня 2022 року побутових клієнтів ТОВ «Львівгаз збут» було автоматично переведено до «постачальника останньої надії» (ПОН), функцію якого виконує ГК «Нафтогаз України».
Корисні посилання:
Докладна інформація про порядок повернення переплати та зразок заяви – https://bit.ly/3yqPHv5.
Хто має писати заяву – https://bit.ly/3bgU2JX.
Які квитанції додавати – https://bit.ly/3zqUi13.
Як повернути переплату за газ, яка сформувалась за рахунок пільгових коштів – https://bit.ly/3pR5RKu.
Пресслужба ТОВ «Львівгаз збут».