![](https://golossokal.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/l-vivoblenerho.jpg)
Важлива інформація про відключення електроенергії для непобутових споживачів Львівщини
Про аварійні відключення електроенергії, орієнтовний час відновлення електроживлення, а також попередження про планові ремонтні роботи непобутові споживачі можуть дізнаватись у «Персональному кабінеті» на сайті Львівобленерго.
Зареєструвавшись на сайті енергорозподільчої компанії, ви отримуватимете сповіщення про відключення – на електронну адресу, а також через чат-боти у вайбері чи телеграмі.
Зареєструвавшись на сайті енергорозподільчої компанії, ви отримуватимете сповіщення про відключення – на електронну адресу, а також через чат-боти у вайбері чи телеграмі.
Як замовити таку послугу![❓](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td3/1.5/16/2753.png)
![❓](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td3/1.5/16/2753.png)
![🔹](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1.5/16/1f539.png)
![🔸](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcb/1.5/16/1f538.png)
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t25/1.5/16/27a1.png)
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t25/1.5/16/27a1.png)
![🔸](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcb/1.5/16/1f538.png)
![🔸](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcb/1.5/16/1f538.png)
![🔸](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcb/1.5/16/1f538.png)
Ваші анкетні дані додадуть до розсилки інформації упродовж 7 робочих днів. Відтак ви зможете отримувати повідомлення про аварійні відключення та планові роботи.
«Важливо: якщо ви уклали з обленерго один договір на декілька об’єктів, то інформацію про відключення кожного з них можете отримувати окремо». — Зазначив начальник Львівської ОВА Максим Козицький.
Після реєстрації на сайті ваші анкетні дані додадуть до розсилки інформації упродовж 7 робочих днів. Відтак ви зможете отримувати повідомлення про аварійні відключення та планові роботи.