Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Тестування безготівкової оплати проїзду в автобусах Львова: відповіді на 5 поширених питань 

Із 5 червня у Львові на трьох автобусних маршрутах громадського транспорту №1А, 3А та №10 триває тестування безготівкової оплати проїзду. Пасажири можуть оплати проїзд готівкою у водія, а також безконтактною банківською карткою чи іншими пристроями з підтримкою NFC.

“Зараз частина пасажирів, які користуються цими автобусними маршрутами, вже сплачують за проїзд, приклавши до валідатора безконтактну банківську картку чи пристрій з підтримкою ApplePay\GooglePay. І вже з’явився перелік актуальних питань, які виникають під час оплати у транспорті ”, – зазначили в ЛКП “Львівавтодор”.

  1. Як відбувається списання коштів при безготівковій оплаті та чому гроші з рахунку списуються не одразу? 

Система АСОП побудована на основі відкладеної авторизації. Тобто, інформація про списання коштів за проїзд приходить впродовж кількох днів. Це зроблено для швидкої посадки пасажирів у транспорт. А першочергово пасажири отримують сповіщення у застосунку про передавторизацію – на рахунку “заморожується” 1 гривня, система перевіряє, чи картка активна. Після зняття оплати за проїзд – ця 1 гривня повертається на рахунок.

  1. Як переконатися, що здійснена успішна оплата за проїзд? 

Щоб пасажиру переконатися в успішній оплаті проїзду – варто орієнтуватися на зелену галочку на валідаторі та одинарний звуковий сигнал. Адже контролер перевіряє саме факт валідації, а не списання коштів з картки.

  1. Якщо у гаманці декілька банківських карток і піднести гаманець до валідатора, кошти за проїзд буде знято з усіх карток?

Якщо у межах зчитувача буде більше, ніж одна безконтактна банківська картка, то валідатор відхиляє читання карток і з’являється червоний екран та подвійний звуковий сигнал. Списання з банківських карток відбувається лише у тому випадку, якщо підносити їх по черзі.

  1. Чому можуть приходити смс-повідомлення від банку про списання коштів за поїздку, яку давно робили?

Якщо на момент списання оплати проїзду на балансі не було коштів, то виконуються повторні спроби списати кошти з певною періодичністю – 3, 5, 7, 14 днів, тощо – у залежності від вашого банку.

  1. Якщо випадково завалідувати банківську картку  повторно, спишуться кошти за ще один квиток? 

Ні, повторна валідація в межах кінцевих зупинок не призведе до стягнення коштів. При першій валідації на екрані валідатора відобразиться напис: “Вхід зареєстровано”, а при повторній валідації – “Вхід уже зареєстровано”.

І нагадаємо, тестування безготівкової оплати проїзду на автобусних маршрутах №1А, 3А та №10 триватиме орієнтовно до 30 червня. На етапі тестування тариф за проїзд не змінюється і залишається на рівні 15 грн – при всіх способах оплати.

Щоденно протягом цього періоду на маршрутах працюватиме контроль ЛКП “Львівавтодор”. На час тестового періоду контролери не штрафуватимуть, а проводитимуть роз’яснювальну роботу для пасажирів – допомагатимуть завалідувати пільгові ЛеоКарт, купити квиток у водія чи сплатити безготівково.

Детальна інформація про тестування безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Львова та як здійснити оплату за проїзд – є на сайті ЛеоКарт: https://leocard.lviv.ua/testing/

Exit mobile version