Про великі підприємства

У ЛКП “Львівавтодор” пропонують вирішити проблему з заторами на перехресті вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака

Затори на перехресті вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака: як це вирішити

У Львові задля зменшення заторів перед світлофорним об’єктом на перехресті вул. Шевченка – вул. Ярослава Мудрого – вул. Пстрака пропонують заборонити лівий поворот з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого. Схема, яка передбачає ці зміни, наразі знаходиться на погодженні в Управлінні патрульної поліції у Львівській області.

Відразу після запуску цього світлофорного об’єкта в робочий режим фахівці відділу транспортного планування та моделювання ЛКП “Львівавтодор” розпочали натурні дослідження інтенсивностей, розподілу за напрямками, довжини черг та кількості транспортних засобів, що проїжджають стоп-лінію за тривалість дозвільного сигналу. Значні черги на перехресті вул. Шевченка – вул. Ярослава Мудрого – вул. Пстрака зумовлені конфігурацією вулиці та трьома інтенсивними транспортними потоками – вул. Шевченка від/до центру та вул. Ярослава Мудрого.

“Вирішенням даної проблеми є заборона лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого (встановлення на підході до перехрестя дорожніх знаків 3.23 “Поворот ліворуч заборонено”). Таким чином з’являється можливість одночасно пропускати транспортні засоби з центру та до центру по вул. Шевченка (тобто є можливість надати авто з центру більше часу для проїзду, що в свою чергу зменшить черги та затримки). Завдяки тому, що по вул. Шевченка потоки зможуть рухатись в одній фазі руху, тривалість дозвільного сигналу по вул. Ярослава Мудрого буде збільшено, що дозволить значно зменшити транспортні затримки”, – пояснюють у ЛКП “Львівавтодор”.

Після погодження даної ОДР Управлінням патрульної поліції у Львівській області буде здійснено монтаж дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки та перепрограмування дорожнього контролера.

“Також під час досліджень було помітно проблему з великими інтервалами між транспортними засобами. Наприклад, на світлофорі ввімкнувся зелений сигнал –  перший автомобіль починає рух, а наступний автомобіль розпочинає рух через 3-4, а інколи і більше секунд. Потрібно розуміти, що таким чином корисна дія зеленого сигналу значно зменшується, тобто за час дозвільного сигналу світлофора стоп-лінію проїжджає значно менше автомобілів ніж насправді повинно би було. Просимо водіїв швидше реагувати, розпочинати рух та дотримуватись безпечної дистанції між автомобілями”, – наголошують у відділі транспортного планування та моделювання ЛКП “Львівавтодор”.

Додамо, що рух транспорту по вул. Шевченка в сторону центру організовано двома смугами руху, одна з них – для приватного транспорту. Після перехрестя вул. Шевченка – вул. Ярослава Мудрого – вул. Пстрака в сторону центру рух здійснюється спільною однією смугою руху. Щодо руху громадського транспорту, то він має пріоритетний проїзд завдяки смузі громадського транспорту та світлофорному регулюванні. Рух транспорту по вул. Шевченка з центру здійснюється однією спільною смугою руху. По усій протяжності вулиці організовано рух велосипедистів велосмугою та велодоріжкою.

Голос Сокальщини на GoogleNews