Про великі підприємства

У Червонограді на місці довгобуду відкрили новий торговельний центр «Епіцентр»

Завдяки появі «Епіцентру» місцевий бюджет отримає щорічно більше 1 млн гривень додаткових надходжень

Національна мережа «Епіцентр К» відкрила новий торговельний центр на Львівщині – у місті Червоноград. Він став 54-м у мережі «Епіцентр» та шостим торговельним центром компанії у Львівській області (три ТЦ розташовані у Львові, а також у Стрию та Дрогобичі).

Офіційне відкриття торговельного центру на вулиці Степана Бандери, 24а відбудбулося 10 серпня. Його збудовано на місті закинутого з 2009 року довгобуду супермаркету «Арсен».

На прохання органів місцевої влади у новому ТЦ розташовано Центр надання адміністративних послуг. Для зручності відвідувачів та містян навколо торговельного центру облаштовано тротуарні доріжки, встановлено вуличне освітлення та зупинку громадського транспорту.

Завдяки появі ТЦ «Епіцентр» у Червонограді буде створено 50 нових робочих місць, а місцевий бюджет отримає щорічно більше 1 млн гривень додаткових надходжень.

На площі 6 тис. кв. м торговельний центр пропонує широкий вибір непродовольчих товарів з більше ніж 34,6 тис. артикулів: будівельні матеріали, вироби з дерева та металу, покриття для підлоги, плитку, фарби, меблі, інструменти, все для саду, побутову техніку та хімію, автотовари, товари для дітей, посуд, канцелярію та зоотовари.

Серед найбільших відділів – «Будівельні матеріали» з відкритим майданчиком (980 кв. м), «Вироби з дерева» (743 кв. м) та «Сад та город» з відкритим майданчиком (641 кв. м.).

Крім того, у новому торговельному центрі «Епіцентр» буде розташований 29-й мультибрендовий магазин спортивних товарів Intersport, а також центр видачі товару, замовленого онлайн. До послуг відвідувачів також працюватиме форматно-розкрійна дільниця, кафе, відділення банку і власний автомобільний паркінг на 96 місць.

За словами заступника генерального директора, директора з роздрібної торгівлі «Епіцентр К» Володимира Гончарова, будівництво та відкриття торговельних центрів малих форматів (4000-6000 кв. м) в районних центрах та невеликих містах обласного підпорядкування – стратегія компанії «Епіцентр», мета якої – надати доступ українським споживачам в усіх курточках України до сучасного торговельного обслуговування європейського рівня.

Голос Сокальщини на GoogleNews