У ЛКП «Львівавтодор» назвали три поширені помилки під час реєстрації проїзду персоналізованими і загальними ЛеоКарт, банківськими картками та телефоном з функцією NFC.
«Так, перша помилка полягає в тому, що пасажири прикладають картку/гаджет до валідатора навмання, а не цільово до зчитувача.
Для успішної реєстрації проїзду необхідно піднести носій, яким оплачують/валідують поїздку, до зони зчитування під екраном валідатора, де є позначка безконтактної оплати. Якщо прикласти картку навмання – валідатор може її «не побачити» і тоді зареєструвати проїзд не вдасться.
Друга помилка – якщо пасажири надто швидко забирають носій (картку чи гаджет) від зчитувача і валідатор не встигає розпізнати його
Під час валідації проїзду, ЛеоКарт, банківську картку чи телефон з функцією NFC необхідно прикласти до безконтактного зчитувача та дочекатися зеленої відмітки і одинарного звукового сигналу.
Третя помилка – під час реєстрації проїзду пасажири не дивляться на екран валідатора.
Наголошуємо: підтвердженням успішної реєстрації проїзду є зелена відмітка на валідаторі у супроводі одинарного звукового сигналу. Якщо сплачуєте телефоном, обов’язково дочекайтеся такої відмітки саме на валідаторі, а не лише у вашому гаджеті», – наголосили у ЛКП «Львівавтодор».
До слова, на сьогодні у Львові 65% пасажирів валідують/оплачують проїзд у громадському транспорті картками ЛеоКарт. Загалом мешканці оформили та придбали 380 тис. персоналізованих та загальних ЛеоКарт.