Site icon Голос Сокальщини – новини Сокаля, Шептицького

Чому супермаркети печуть власний хліб

Великі мережі супермаркетів останнім часом все частіше вкладаються у створення власних пекарень. Випікаючи хліб під власним брендом, мережі мають можливість привабити більше покупців з таких причин:

Гнучкість асортименту

Крім стандартизованих видів хлібу, супермаркети можуть розробити власний асортимент, включаючи у перелік продукції цільнозернову, безглютенову або безлактозну випічку. Також наявність власних пекарень дозволяє мережі адаптуватися до сезонних тенденцій, свят та особливих випадків – яскравим прикладом будуть різдвяні кекси власного виробництва поруч із завезеними з інших пекарень.

Контроль якості

Супермаркети можуть контролювати інгредієнти та процеси випікання, зберігаючи послідовність процесів і дотримуючись певних стандартів якості. Для виробництва певних типів хлібу на додаток до рецептурних інгредієнтів може використовуватися суміш для хліба, яка поліпшує смакові властивості хліба та дозволяє довше його зберігати.

Свіжість продукції

Свіжоспечена випічка є дуже привабливою для покупців, а власна пекарня дозволяє супермаркету виробляти та поповнювати запаси протягом дня. Така пропозиція підвищує репутацію магазину та приваблює покупців, які шукають високоякісні продукти.

Покращений клієнтський досвід

Аромат свіжого хліба створює та привабливу атмосферу для покупок, заохочуючи покупців проводити більше часу в магазині. Крім того, можливість купувати свіжий хліб та випічку одночасно з іншими покупками підвищує зручність для клієнтів.

Облаштування власного цеху з виробництва хліба і випічки також є економічно обґрунтованою, адже:

Exit mobile version