Поради

Чим небезпечне реєструвати юр адресу на домашню адресу

Юрособи з офіційною можливістю постачати на облік нові фірми за адресою реєстрації гендиректора і додавати поправки. Спробуємо розглядати питання з різних сторін, і стартувати краще правовий аспект.

Юридична адреса є необхідною умовою існування будь-якої компанії, так як це офіційне розташування керівництва юрособи. До того ж за адресою проводиться зв’язок з цим підприємством. Необхідно серйозно ставитись до цього питання, так як досить важливе значення має швидко вводити листування і отримати необхідну документацію від органів влади для подальшого уникнення проблеми і, ймовірно, навіть штрафу.

Наша фірма може допомагати підібрати і можлива оренда юридичної адреси. Остання послуга є відмінним варіантом для тих фірм, які ще себе його не змогли завести.

Особливості зміни юридичної адреси

Зміна юридичної адреси є до того ж корисною послугою для тих компаній, які бажають змінити податкове установа, в якому сьогодні має місце обслуговування.

Для кого ефективна оренда юридичної адреси?

Вам потрібна якась податкова інспекція, а значить потрібно якийсь район Києва;
Ви можете зняти офіс в житлових приміщеннях або неможливо підписувати угоду з офісом;
Можна заощадити гроші на прокаті дорогих або непотрібних офісних приміщень.

Головні етапи реєстрації за місцем проживання

Процедура реєстрації ТОВ на домашню адресу ідентичний тому, як стандартний процес організації:

  • по-перше, підбираємо найменування і з’ясовуємо вид діяльності;
  • по-друге, підбираємо систему оподатковувань;
  • потім подаємо в ФНС всі папери самі або за допомогою пошти, або за допомогою інтернету, завдяки електронного цифрового підпису.

Після того, як ви отримали готові папери від податкової, приступаєте до оплати статутних капіталів і відкриття рахунків. На даному етапі виробляють друк, відправляють дані про організацію в ПФР, статистиках і позабюджетних фондах.

Для відкритої процедури в податковій, потрібно підготувати документи.

переваги

  • Дуже просто оформляти, бо механізм повністю не відрізняється.
  • Не потрібні витрати на оренду або придбання приміщення.
  • Без рішень судів перевіряючі і представники влади не зможуть увійти в кімнату.
  • Збіг фактичних і юридичних адрес.
  • Кореспонденцію ви можете прямо в ящик.

Це лише невеликий список переваг, якими він відрізняється.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

thirteen + thirteen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.