Поради

Де купити систему для бізнесу?

Підприємництво відіграє величезну роль для всієї економіки країни

Невеликі компанії мають особливі вимоги до програм обліку: знадобитися зручний функціональний інструмент для створення звітності, яка не буде обтяжувати непотрібними для підприємця опціями. Такі функції втілює BAS (контроль, планування, аналіз процесів). Лінійка BAS представлена ​​різними варіантами автоматизації обліку в невеликих компаніях і великих підприємствах. Організація «Системи для бізнесу» займається установкою програмного забезпечення для всіх типів підприємств.

Чим відрізняється BAS ПРОФ і BAS КОРП?

На офіційній сторінці компанії «Системи зв’язку» вказана bas бухгалтерія корп відмінності на сайті sys2biz.com.ua. Якщо коротко, то обидві програми були створені, щоб вести бухгалтерський облік на підприємствах (згідно з нормами Податкового кодексу України).

BAS Бухгалтерія КОРП – це всебічне програмне рішення, розроблене для автоматизації основних функцій бухобліку підприємства. BAS бухгалтерія корп – це інструмент для бухгалтера, який він використовує для ведення обліку підприємства. Обидві програми дозволяють автоматизувати роботу декількох об’єктів. Працювати з декількома підприємствами можна в одній базі або використовувати для кожного об’єкта окремо. Загальні риси, характерні для двох програм:

  • Відстеження об’єктів торгівлі щодо реалізації товарів або послуг.
  • Охоплюють багато сфер діяльності.
  • Дозволяють формувати виробничий і складський облік.
  • Створюють звіти для контролюючих органів.
  • Програма BAS для малого бізнесу

Програмне забезпечення bas малий бізнес в основному встановлює малий бізнес. Продукт ідеально підходить для невеликих фірм, оскільки дозволяє:

  • Швидко налагодити роботу.
  • Просто налаштовується.
  • Підлаштовується під потреби компанії.
  • Ефективно управляти звітністю компанії.
  • Можна працювати віддалено без втрати необхідних опцій.

Програмне забезпечення BAS просте в управлінні. Щоб освоїти програму, знадобитися мало часу. Інтерфейс зрозумілий, можна інтуїтивно знайти необхідні розділи. BAS дозволяє створювати електронні документи та роздруковувати їх, контролювати торгівлю, перевіряти залишки на складі, вести облік майна і нараховувати зарплату співробітникам.

Щоб переконатися в ефективності програм, компанія «Системи для бізнесу» пропонує безкоштовну демонстрацію. Замовити послугу і отримати консультацію можна на сайті, заповнивши коротку форму.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

three × 2 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.