Поради

HYIP: типи систем та їх вибір

Хайпи – це інвестиційні проєкти в інтернеті, які пропонують великий відсоток прибутку на добу, платять за певний період, а потім швидко руйнуються, можливо, навіть після одного робочого дня.

Як це працює?

Заробіток на HYIP полягає у внесенні грошей до певного проєкту з подальшою виплатою у відсотках. Коли термін інвестиції спливає, кошти можна зняти або інвестувати. Суть заробітку практично така сама, як на депозиті, за винятком двох моментів: не факт, що в хайпі гроші вам повернуться, самі ж відсотки значно вищі, ніж у будь-якому банку.

Найчастіше ідея зайнятися хайп-проєктами виникає у людей, які мають успішний досвід інвестування. Вони знають принципи вкладення та виведення коштів. Хоч би як банально це не було, але при створенні інвестиційного майданчика важливо переслідувати чесні цілі. Від цього є зиск усім учасникам. Інвестори одержують винагороду залежно від зроблених вкладень. Творці (адміністратори) отримують вигоду від комісії за поповнення та виведення коштів, від реклами та інших джерел, що дає робочий HYIP.

Може здатися, що створити прибутковий хайп дуже просто, але, на жаль, це твердження є помилковим. Хоча для цієї мети й не потрібен спеціальний диплом, але мати за спиною певні знання з інвестування знадобиться. Щоб вберегтись від зайвих ризиків, довіртеся професіоналам. Замовте хайп-проєкт під ключ у спеціалізованій компанії.

Типи HYIP

Варто зазначити, що суворої класифікації хайп-систем сьогодні немає. Магазини готових скриптів та спеціалізовані фірми пропонують своїм клієнтам величезний вибір проєктів, розрахованих на різноманітну цільову аудиторію. Однак умовно їх поділяють на дві категорії, а саме:

  1. Традиційні HYIP. Основна особливість полягає в тому, що стратегія їхнього розвитку передбачає створення легенди залучення фінансових коштів із єдиною метою майнінгу криптовалют. Саме він і дає змогу робити виплати користувачам. При цьому останнім не треба купувати обладнання для майнінгу або брати участь у програмних продуктах.
  2. МЛМ-системи. На відміну від ресурсів першого типу такі майданчики функціонують на засадах традиційних фінансових пірамід. Вони можуть мати різну структуру (наприклад, шахову чи лінійну). Однак, незалежно від цього чинника, будь-який такий майданчик відрізняється наявністю реферальної програми. Тобто кожна виплата користувачеві здійснюється коштом учасників.

Крім того, є інші типи HYIP-проєктів. Найпопулярнішими серед них є економічні ігри. Вони потребують специфічного підходу до розробки та вимагають чималих фінансових інвестицій. Але за умови правильно обраної стратегії можуть приносити прибуток своїм власникам досить тривалий час.

Етапи функціонування хайпів

Цикл існування будь-якого HYIP можна поділити на кілька етапів. Серед них:

  1. Зріст. У переважній більшості випадків його тривалість не перевищує двох місяців. У цей період відбувається активне залучення учасників через популяризацію майданчика різними способами (як онлайн, так і офлайн). Це дозволяє накопичити кошти для майбутніх виплат.
  2. Насичення. У цей період першим учасникам проєкту поступово починають виплачувати фінансову винагороду.
  3. Спад. На цій стадії система стає мало цікавою для нових потенційних вкладників. Зрештою, це стає причиною скорочення виплат учасникам.
  4. Скам. Остаточний період функціонування кожного хайпу. Саме тоді припиняються будь-які виплати, ресурс завершує свою діяльність.

Саме з вищевказаних причин власнику будь-якого HYIP важливо вирішити завдання якомога активнішого розвитку системи відразу ж після її запуску, а також продовження етапу насичення. Як правило, це вимагає залучення досвідчених маркетологів, які мають навички у сфері мережевого бізнесу.

Голос Сокальщини на GoogleNews