Використовуючи криптовалюту, можна обходити санкції, поповнювати особисті гаманці в тих онлайн-казино, які перебувають під забороною в певній державі, переказувати грошові кошти з відключеним SWIFT і виконувати багато інших дій. Для багатьох сучасних людей крипта – це можливість здійснювати вигідні вкладення, а також відмінно заробляти, отримуючи високі доходи. Нині в низці держав понад двадцять відсотків різних платежів здійснюються саме в крипті.
На ринку арбітражу трафіку криптовалютна вертикаль з’явилася порівняно недавно. Уперше це сталося у 2016 р. У перший час після появи криптовалютної вертикалі про неї практично нічого не було чутно. Працювали з крипто-офферами, в основному, в приваті.
Через три роки почали функціонувати перші паблік-партнерки, які стали пропонувати веб-майстрам різні крипто-офери. Однак і донині ця вертикаль є найбільш маловивченою, порівняно з іншими напрямками.
Кейсів щодо крипто-оферів практично немає. Арбітражники, які працюють із цим напрямком, про свої результати воліють не поширюватися.
Різновиди криптовалютних офферів
У крипто-офферах виділяють такі напрямки:
- Навчання блокчейн. Арбітражнику в цьому випадку слід продати користувачеві навчання. Вартість ліда починається від 250 доларів, однак такі офери складні в роботі. Багато користувачів асоціюють крипту зі швидкими заробітками і не хочуть вивчати нічого нового в цій галузі.
- Інвестиції. Цей напрямок є одним із найпопулярніших. Ціна ліда починається від 150 доларів. Офери з інвестицій демонструють хороший конверт навіть сьогодні, в умовах не найстабільнішого ринку. Основною метою в цьому випадку є внесення користувачем грошових коштів на депозит.
- Трейдинг. Цей напрямок теж є вельми популярним, але при цьому досить складним. Під час його використання зазвичай буває необхідно на тільки спонукати користувача поповнити рахунок, але також продати йому додаткове навчання. Однак у цій галузі вчитися також ніхто не прагне, усі націлені на швидке отримання доходів.
- Автотрейдинг. Вартість одного ліда починається від 150 доларів. Метою є продаж програми для трейдингу, а також отримання депозиту. Будь-яке навчання в цих офферах уже відсутнє, всі дії замість користувача виконує спеціальна програма.
Іноді трапляються оффери, пов’язані з ICO та обміном криптовалюти. Такі пропозиції трапляються нечасто, доступ до них зазвичай мають тільки перевірені арбітражники, у яких у криптовалютній вертикалі вже напрацьовано великий досвід.
Моделі оплати
У більшості випадків під час роботи в криптовалютній вертикалі використовують модель оплати СРА. Як цільову дію використовують купівлю за курсом або оплату за депозит. Іноді трапляються оффери, в яких оплата здійснюється за CPL або ревшаром.
Використовувані джерела трафіку
На багатьох сучасних майданчиках пряма реклама криптовалютних офферів перебуває під забороною.
До головних джерел трафіку належать:
- SEO;
- Фейсбук;
- Ютуб;
- Пуші, тизери, попандери;
- Email-розсилки;
- ТікТок тощо.
Для тривалої роботи краще вибирати СЕО. Хороші сайти потрібні в багатьох ГЕО, тому потрапити в ТОП буде нескладно.
Отримувати хороші конверсії дають змогу рекламні мережі, проте слід віддавати перевагу тим із них, у яких відсутні боти. Роблячи вибір, враховуйте відгуки, залишені іншими вебмайстрами.
Вибираючи джерело трафіку, слід брати до уваги і ті вимоги, які висуває рекламодавець.
Топові рекламні сітки дивись на сайті Affiliate Wave.
Яким чином слід працювати з крипто вертикаллю?
У криптовалютних офферів цільова аудиторія схожа на ту, яка є у гравців у казино і людей, які роблять ставки на спорт. Задоволення їм приносить уже сам процес інвестування. Також до цільової аудиторії належать люди, які прагнуть отримувати прибуток шляхом здійснення фінансових операцій з криптою.
Більшість із цих людей – чоловіки віком від 25 до 55 років. Останніми роками криптоінвесторами стали і багато жінок. Дехто вважає, що доходи у цих людей вищі за середні, але так буває не завжди, у деяких країнах заробляти за допомогою криптовалюти хочуть люди, які мають невеликі доходи.
Які прелендинги найкраще підходять для криптовалютних офферів?
Під час вибору оффера необхідно враховувати і прелендинги, що мають великий вплив на конверсію. Найкраще в цьому випадку пробувати різні прелендинги. Формат, підхід та ідея вдалого прелендингу залежить від таких факторів, як ваш креатив, ГЕО, джерело використовуваного трафіку.
Мінуси використання криптовалютної вертикалі
Вирішивши використовувати крипто-вертикаль, ви можете зіткнутися з такими проблемами:
- на тестування потрібна велика кількість часу і грошових коштів. При використанні цієї вертикалі якість важливіша за кількість, тому на тести може знадобитися і тисяча доларів;
- велика конкуренція. Хоча перенасичення цього ринку не спостерігається, конкуренція на ньому надзвичайно висока. Не всі вебмайстри дотримуються чесної конкуренції, у цій вертикалі часто скаржаться на креативи, які використовують конкуренти;
- поріг входу занадто високий. Щоб працювати в цьому напрямку, потрібно мати достатньо грошей на витратні матеріали та тести, які є дуже дорогими. Прийнято вважати, що для старту в цьому напрямі необхідно мати у своєму розпорядженні суму в 500 – 1000 доларів США. Багато що залежить і від удачі. Одним арбітражникам уже з найпершого тесту вдається відшукати робочу зв’язку, а в інших це вдається зробити тільки з десятої спроби.
Висновок
На перший погляд може здатися, що в роботі з криптовалютною вертикаллю немає нічого складного, однак це не так. У цій галузі практично немає кейсів, арбітражники не хочуть ділитися з іншими вебмайстрами своїми секретами. Однак нині ця вертикаль належить до числа найбільш прибуткових. Якщо ви вирішите зайнятися нею, не забувайте, що кількість нечесних рекламодавців у цій галузі вища, ніж в інших, тому віддавайте перевагу перевіреним офферам.