Поради

Підступні знижки: як не залишитись обдуреним або взагалі не переплатити

Такі солодкі для слуху слова – акції, розпродажі, знижки, залучають до магазину покупців, наче бджіл на мед. Однак після відвідування торговельного підприємства виявляється, що грошей у гаманці залишилося значно менше, ніж після відвідування у звичайний торговий день. Подібна обставина пояснюється тим, що деякі магазини навмисне завищують ціни напередодні розпродажу або ставлять її на ціннику в день акції із зазначенням знижки. Матеріал розповідає, як не стати жертвою розпродажів та знижок, що приваблюють.

Придбання промислових товарів

Примудрена гірким досвідом частина значної частини покупців вважає, що за словами – знижки та акції, швидше за все криється звичайний обман. На їхню думку, вітчизняні торгові підприємства навмисне вводять відвідувачів в оману, наприклад, піднімаючи за кілька днів до розпродажу вартість акційних промислових товарів. Щоб не потрапити на вудку неохайних продавців, необхідно купувати фабрикат тільки в популярних магазинах, як і відвідувати лише віртуальні ліцензійні казино України. Матеріал також пропонує деякі поради фахівців із Товариства захисту споживачів:

  • вибирати необхідний придбання товар потрібно на початок акційного дня, ніж спокушатися червоним кольором цінника;
  • рекомендується порівнювати вартість виробу під час розпродажу і перед початком, для цього можна відкрити кеш браузера, в якому можна подивитися вартість до початку акції;
  • під час купівлі будь-якої побутової техніки, в якій відвідувач не розуміється, слід також хоча б швидко переглянути модельний ряд, не виключається реалізація морально застарілих виробів.

Якщо ж товар купується в магазині дистанційної торгівлі за великою знижкою, спочатку необхідно з’ясувати по телефону чи систему зворотного зв’язку наявність такого виробу. Можливо, його вже немає або низька ціна вказана навмисне, щоб збити покупця з пантелику.

Придбання харчових товарів

Якщо придбання знятого з виробництва комп’ютера або мобільного телефону обернеться розчаруванням, купівля прострочених продуктів – перебуванням у лікарні з отруєнням. Товариство захисту споживачів пропонує скористатися наступними порадами при купівлі продовольчих товарів:

  1. Уважно вивчатимуть цінники. Нерідко великі цифри справді говорять про низьку ціну. Але у каси виявляється, що дрібним шрифтом зазначено, що це ціна, наприклад, не за кілограм, а одну одиницю, яких у коробці кілька. В результаті покупець тільки програє. При виявленні будь-якої каверзи рекомендується звернутися до Товариства захисту споживачів або подібну державну службу з приводу недобросовісної реклами.
  2. Термін придатності виробу. Для харчових товарів він вважається чи не найголовнішим показником. Напевно, варто подумати – чому торгова точка вирішила позбутися цього продукту. Також деякі вакуумні упакування містять термін придатності товару, але дати виготовлення немає. Подібне називається вже порушенням правил торгівлі – шахрайством.
  3. Ушкоджене пакування чи перепакований товар добрим знаком назвати не можна. Не виключається, що термін зберігання продукту минув, що викличе у покупця не лише розчарування, а й розтравлення шлунка.
  4. Вибір магазину також має велике значення. Тривале існування торговельного підприємства говорить про його імідж, чітко прописані умови реалізації товару, що зменшує шанси придбати прострочені харчові товари. Навіть акційні набори можуть бути преміум-класу.

Але не варто кидатися на червоні ціни торгових точок, що недавно відкрилися, не виключається реалізація продуктів з терміном зберігання, що закінчився.

Голос Сокальщини на GoogleNews