Поради

Ринок авіаперевезень Китай-США перевантажений через затори в портах

Вантажовласники стикаються з нестачею виробничих потужностей та зростанням цін на перевезення з Китаю на тлі підвищеного попиту.

Оскільки порти в США все ще завантажені, а попит на перевезення напередодні святкового сезону сильно зріс, багато власників вдаються до крайніх заходів – відправляють свої товари повітрям.

Але навіть цей дорогий і більш спеціалізований у звичайних умовах сектор вантажоперевезень стикається із серйозною нестачею потужностей, збільшеним транзитним часом та зростанням цін на тлі підвищеного попиту.

Більшість компаній зараз просто не мають особливого вибору, навіть незважаючи на те, що повітряний транспорт коштує набагато дорожче, ніж морський, – бо інакше вони можуть пропустити різдвяний сезон продажів.

Через стрімке зростання попиту тарифи на вантажні авіаперевезення в листопаді зросли на 10-20 відсотків порівняно зі серпнем та вереснем.

Однак навіть на тлі підвищення цін вантажним агентам все одно доводиться чекати довше, ніж звичайно, щоб зарезервувати місце для своїх вантажів, – якщо воно взагалі знайдеться.

За інформацією китайського логістичного агента, що базується в Шеньчжені, в провінції Гуандун на півдні Китаю, авіаперевезення з Шеньчженя до Лос-Анджелеса станом на кінець листопада займає від 9 до 12 робочих днів, і це приблизно на тиждень більше, ніж зазвичай.

Основна причина, через яку доводиться так довго чекати відправлення, – нестача прямих вантажних рейсів між Китаєм та США. Транзитні перевезення через треті країни можуть забрати ще більше часу.

Вищезгаданий китайський логістичний агент повідомляє, що через брак виробничих потужностей у секторі авіаперевезень вантажі, що прибувають на склад компанії в Шеньчжені, відвантажуються щонайменше через чотири-п’ять днів з моменту надходження.

Попит на китайські товари в США зараз вищий, ніж у будь-яку іншу пору року. Частково це пов’язано з наближенням святкового сезону, але також вплинули збої в ланцюжках постачання.

Через карантинні обмеження та енергетичну кризу в Китаї виробництво не могло працювати на повну потужність. В результаті американські рітейлери не встигали вчасно поповнювати товарні запаси, і зараз намагаються надолужити втрачене. А попит на багато категорій товарів у період пандемії значно зріс, оскільки змінилася споживча поведінка: гроші, які раніше витрачалися в секторі послуг, через карантинні обмеження стали виділятися на товари в матеріальній субстанції.

Існує думка, що більшу частину доступного вантажного простору в секторі авіа зайняли особливо великі підприємства, і це може бути однією з причин скорочення пропускної спроможності.

Як повідомляє видання Yicai, виробники одягу, які співпрацюють з великими американськими брендами, зокрема Nike та Ralph Lauren, використовують авіаперевезення, щоб уникнути заторів у портах.

На щастя для вантажовласників, кількість рейсів між КНР та США демонструє тенденцію до зростання, що зумовлено, звісно, ​​підвищеним попитом.

Згідно з VariFlight, зараз кількість вантажних рейсів з Китаю до США приблизно вдвічі перевищує кількість рейсів у зворотному напрямку.

На думку Ву Мінхуа, досвідченого галузевого експерта, на напрямі між Китаєм та США не вистачає щонайменше ще третини потужностей.

Деякі авіакомпанії додають нові рейси. Щоб покращити пропускну здатність логістичної мережі та зміцнити торговельні зв’язки між Азіатсько-Тихоокеанським регіоном та ринками США та Європи, FedEx додала шість міжконтинентальних маршрутів, які нині мають великий попит.

Зараз FedEx виконує більше 225 рейсів до Азіатсько-Тихоокеанського регіону і щотижня.

Галузеві аналітики передбачають, що у лютому ситуація покращиться, оскільки попит та пропозиція поступово вирівняються і повернуться до нормальних показників.

Голос Сокальщини на GoogleNews