Поради

Що потрібно для проведення корпоративу

Кожна компанія, що турбується про працівників та плекає колективний дух час від часу проводить корпоративи. Зазвичай вони приурочені до свят. Це може бути Новий рік, День заснування організації. Обрати ресторан для корпоративу – одна з найголовніших задач організатора, та що окрім цього він має здійснити, щоб не затягнути підготовчий процес і зробити його максимально простим.

Візуалізація події

Яким на ваш погляд має бути ідеальний корпоратив? Якщо людина має досвід в організації чи була учасником подібного заходу, то має уявлення про те, яким він може та має бути. Проаналізуйте, що сподобалось на корпоративі, а що залишило після себе неприємний спогад. Як реагували гості на події? Можливо були цікаві ідеї, які не вдалося реалізувати, та настав слушний момент втілити їх у реальність.

Звісно, навіть у випадку, коли ви раніше не приймали участь у святкуванні чи організації корпоративу, можна на знайти не лише мінуси, а й плюси. З позитивного – будь-яка ідея, як і концепція в цьому випадку буде для вас новою, ризик повторитися повністю відсутній. Щодо мінусів: доведеться збирати величезну кількість нової інформації, активно спілкуватися з керівництвом та колегами, щоб перший корпоратив не став останнім через те, що організатор не взяв до уваги певні нюанси чи побажання.

Концепція

Щоб організувати подію, важливо обрати правильну концепцію, яка буде відповідати інтересам керівників та колег. Звісно, далеко не кожен захід прив’язаний до концепції, проте в такому випадку має бути ідея. Її також слід попередньо узгодити.

Обираючи концепцію, організатор може орієнтуватися на власні інтереси, та побажання колег мають бути на першому місці, хоча б тому, що більшість концепцій передбачають дотримання спеціального дрес-коду. Від їхнього вибору залежить чимало:

  • визначення локації, яка оптимально підійде за стилем;
  • складання конкурсної програми;
  • підготовка розважальних номерів;
  • замовлення декору та технічного оснащення тощо.

Бюджет

Це один із найважливіших моментів. Суму, яку компанія готова виділити на корпоратив, розділяють на дві більш-менш однакові частини. Одна використовується для розрахунку за їжу та оренду локації, інша йде на оплату розважальної та шоу-програми. Втім, це лише приблизний розподіл коштів, який може залежати від багатьох факторів, в том числі від кількості гостей.

Потрібно одразу визначитися з пріоритетами. Якщо важливіше супер сучасна локація та смачна їжа, то для супроводу цілком вистачить одного ведучого та ді-джея. Може бути й навпаки, коли перевага надається супер ефектному шоу, але чимало випадків, коли бюджет розподіляється навпіл. В будь-якому разі з цим слід визначитися на початковому етапі, адже саме орієнтуючись на виділені кошти можна перейти до обговорення програми та локації. Дуже складно визначитися з рівнем заходу, коли бюджет не відомий.

Послуги, наповнення, сценарій

Якщо кошторис складений, можна внести певні корективи – щось повністю забрати зі списку, інше – замінити. Урізати бюджет не рекомендується за рахунок техніки, їжі чи ведучого. Якщо меню складене правильно, то його коригування може призвести до того, що гості залишаться голодними, а відсутність потрібного досвіду в ведучого вплине на якість програми, тож доцільніше скоротити кількість номерів чи конкурсів, якщо їх занадто багато.

Маючи в розпорядженні всю необхідну інформацію, можна переходити до написання сценарію та підготовки. Організатор має подбати про замовлення подарунків, друк макетів тощо. Що ж до їжі та локації, ресторанний комплекс PARK. ART OF REST забезпечить вас тим та іншим – смачні страви, сучасні зали, якісний сервіс!

Голос Сокальщини на GoogleNews