Головна / Поради / Що змінилося в житті студентів з-за Covid-19?
навчання за кордоном
навчання за кордоном

Що змінилося в житті студентів з-за Covid-19?

В умовах пандемії і дистанційного навчання для вищих навчальних закладів стає особливо важливим підтримання комунікації зі студентами. Єдиний спосіб відчути зв’язність з іншими студентами і з викладачами – виходити на зв’язок з ними, читати заяви ректора, ознайомитися з новими правилами на сайті університету. Чим ефективніше будуть канали комунікації між всіма дійовими особами навчального процесу, тим менше залишиться місця для здогадів, припущень, своє знання.

Під час пандемії COVID вкрай важливо, щоб студенти залишалися на зв’язку зі своїми однолітками, членами сім’ї та іншими ключовими людьми в їх житті. Це особливо актуально для підлітків, які в основному вчаться в режимі онлайн. Можливості для спілкування можуть бути вбудовані в завдання за допомогою таких дій, як онлайн-обговорення в невеликих групах з однолітками. Віртуальні інструменти можуть бути корисним засобом спілкування, тому, слід навчитися продуктивно їх використовувати.

Трансформація процесу навчання

Студентам, які проживають в університетських гуртожитках, може бути важко дотримуватися фізичну дистанцію. В цьому відношенні університети мають різну політику в залежності від типу студентського гуртожитку. Багато хто до цих пір досить безтурботно поводяться і не носять маски всюди, як цього вимагають норми карантину. І потім, велику роль відіграє горезвісне думку інших. Що про мене подумають, якщо я буду постійно в масці? Чи не завдасть це шкоди моїй репутації? При цьому важливо пам’ятати, що важливіше здоров’я не може бути нічого, навіть репутація не зможе з ним конкурувати. Нехай краще кілька студентів порахують вас занадто боязким через носіння масок і рукавичок, ніж провести кілька болісних тижнів в боротьбі з вірусом.

Очевидно, що онлайн-навчання вплинуло на процес складання іспитів, а університети докладають усіх зусиль, щоб впровадити ефективні альтернативи іспитів в аудиторіях. У зв’язку з цим виникло безліч питань про те, як забезпечити впровадження різних методів перевірки знань таким чином, щоб забезпечити справедливе оцінювання учнів без шкоди для їх успішності. Університети спробували взяти ці зміни якнайшвидше, не жертвуючи якістю заради швидкості впровадження. Не варто забувати про відносини між студентами і викладачами, так як в умовах онлайн формату дуже важливу роль грає взаємна довіра. Студенти не будуть підглядати і вирішувати завдання за допомогою інтернет ресурсів – наприклад, з написання робіт research paper writing service, якщо усвідомлюють, що навчаються для себе, а не для викладача. Вчителям же варто більше довіряти студентам, дозволяти їм приймати самостійні рішення і брати за них відповідальність.

Для студентів за обміном ситуація особливо складна: вони можуть відчувати себе самотніми або безсилими що-небудь змінити в зарубіжних країнах, не кажучи вже про фінансову і адміністративну невизначеності щодо продовження навчання і стипендій. Університети зробили все можливе, щоб повернути своїх студентів з-за кордону, і багато хто з них також надали фінансову підтримку. На жаль, світова пандемія скасувала опцію подорожей і знайомства з культурами різних країн. А адже саме з цією метою багато студентів вибирають провести оди навчання за кордоном.

Що може піти не так?

Не має значення, наскільки стійким студент може виявитися. Проводити щодня біля екрану комп’ютера і не мати можливості особисто поспілкуватися з однолітками – важке випробування для будь-якої людини. Не дивно, що такий спосіб життя може призвести до психологічних проблем. Соціалізація грає велику роль в житті кожного і її дефіцит може негативно позначитися на настрої і самопочутті. Дорослі повинні стежити за психічним здоров’ям своїх дітей і надавати підтримку, якщо вони помічають, що в їхній поведінці відбулися зміни. Попереджувальні знаки можуть включати:

  • надмірну замкнутість, відстороненість;
  • порушення режиму сну (коли підліток спить занадто багато або занадто мало);
  • пригнічений або дратівливий настрій більшу частину дня;
  • відсутність інтересу до занять, які зазвичай подобалися.

Якщо з’являються ці попереджувальні знаки, дорослі можуть допомогти своїй дитині зв’язатися зі шкільним психологом або дорослим, якому довіряють, у своїй родині або співтоваристві, які нададуть йому корисну підтримку. Батьки та викладачі також повинні не забувати піклуватися про власне психічне здоров’я. Якщо їм складно зберігати рівновагу, їм буде дуже важко допомогти студентам.

Важливо уважно ставитися до свого фізичного і психічного стану в такий складний час. Може здаватися, що часу ні на що не вистачає через що збільшився обсягу завдань і домашніх завдань.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не опублікується. Необхідні поля позначено *

*

10 − five =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

закрити

Ми виявили що ви користуєтеся Ad Blocker!

Для того щоб ми були незалежними потрібно так мало - відображати рекламу!