Поради

Весняний огляд автомобіля: важливість перевірки гальмівної системи

З наближенням весни стає актуальним питання сезонного технічного огляду автомобіля та його підготовки до періоду активної їзди. І мова йде не лише про зміну шин – насамперед слід оцінити стан ходової частини, зокрема гальмівної системи. Це особливо важливо, оскільки зима є серйозним випробуванням для гальм: різкі перепади температур, агресивні дорожні реагенти та сильні морози можуть негативно вплинути на стан гумових ущільнювачів і манжетів супортів.

Ремкомплект гальмівного супорта – рішення для захисту гальм

Основним засобом для відновлення працездатності гальм після зимового сезону є ремкомплект гальмівного супорта. Це набір гумових елементів, що замінюють зношені ущільнювачі та допомагають зберегти важливі компоненти механізму – поршні та направляючі. Використання ремонтного комплекту дозволяє продовжити термін служби гальмівної системи та забезпечити її коректну роботу.

Що перевірити під час весняного огляду гальмівної системи?

  1. Стан поршнів супорта – наявність корозії, механічних пошкоджень або ознак зносу.
  2. Цілісність гумових ущільнювачів – наявність тріщин, розривів або деформації.
  3. Функціональність поршнів і направляючих втулок – вони мають рухатися плавно, без заїдань і перекосів.
  4. Очищення від бруду – важливо видалити залишки пилу, бруду та дорожніх реагентів із гальмівних колодок та внутрішніх поверхонь супорта.

Якщо в процесі інспекції було виявлено пошкодження, то обовязковим є встановлення ремкомплекту супорту. І тоді доцільним є питання – як обрати відповідний вашій модифікації?

По-перше, треба пам’ятати, шо конструкція гальмівного супорту на кожній моделі своя. Тому універсального набору не існує. По-друге – комплектація від виробника до виробника може відрізнятися. З цього можемо зробити кілька висновків:

  • Підбирати ремкомплект супорту на авто треба по VIN  коду автомобіля. Саме так можна уникнути помилки і знайти потрібного розміру і форми пильники поршня;
  • Перед заміною ущільнювачів має сенс зробити детальний огляд супорту і визначити глибину пошкодження. Справа в тому, шо якщо пильник було ушкоджено давно, то волога, шо проникла в супорт, може піддати іржі поверхню металевих елементів. І в такому випадку, окрім заміни ущільнювачів, треба буде міняти поршень і,  можливо, направляючи.

Ну і кілька слів щодо комплектації. В ЄС і США ситуація з ремкомплектами дещо відрізняється. В штатах базовий набір включає комплект пильників і манжет для поршня. Окремо поставляються ущільнювачі направляючих і поршні. В Європі ж ремкомплект включає в себе усі гумові елементи механізму.

Якщо трохи торкнутися питання рекомендацій, то серед європейських виробників уваги заслуговують такі бренди як Frenkit і Autofrem Seinsa. Обидва родом з Іспанії, и позиціонується, як постачальники ремкомплектів якості оригіналу. На американському ринку відомим є виробник Carlson, відомий широким асортментом дрібниць до гальмів: монтажних наборів, ущільнювачів, поршнів, штуцерів і направляючих втулок.

Голос Сокальщини на GoogleNews