Поради

Відкриту власну справу – легко!

Ідею щодо створення власної справи легко втілити в життя, зареєструвавши підприємницьку діяльність. Відкрити бізнес набагато простіше, якщо звернутися до професіоналів. Реєстрація фірми за допомогою фахівців сервісу https://bumazhkin.ua/business-registration/ дозволить владнати всі паперові питання, щоб якнайшвидше перейти до управління власною справою.

Реєстрація бізнесу

Спеціалісти аутсорсингової фірми, які займатимуться реєстрацією бізнесу, надають якісні послуги за розумними цінами. Так, консультують щодо вибору статусу діяльності: ФОП (фізична особа-підприємець) або ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю), системи оподаткування для оптимальної сплати податків та зборів з урахуванням індивідуальних особливостей бізнесу. Крім того, реєструють підприємця, навчаючи онлайн реєстрації через державний сервіс «Дія», супроводжуючи на кожному етапі. По завершенню реєстрації компанії, надають вичерпну інформацію щодо отримання якомога швидшого прибутку на старті роботи.

Переваги аутсорсингової реєстрації бізнесу

Звернувшись за послугою реєстрації бізнесу до аутсорсингової фірми, підприємець отримує низку переваг, аніж, якби робив це самостійно.

  • Гарантують швидку реєстрацію підприємницької діяльності протягом 3-х-5-ти днів, яка не віднімає увагу клієнта-замовника, оскільки аутсорсери оформлюють пакет документів під ключ.
  • Пропонують зручне онлайн подання документів, як наслідок – економія власного часу.
  • Підбирають найвигіднішу систему оподаткування, на якій не доведеться переплачувати зайвих фінансових зборів, та КВЕД (класифікатор видів економічної діяльності).
  • Ведуть документацію онлайн, впорядковують папери.
  • Постійний зв’язок віддалених помічників з клієнтом через будь-які зручні засоби зв’язку.

Довіритись фахівцям

У сервісі «Бумажкін» працюють досвідчені фахівці, зокрема, відкриття бізнесу супроводжують аутсорсинговий юрист та бухгалтер. Правовик знається на всіх змінах в українському законодавстві, вміє їх вірно трактувати та вчить дотримання законів. Крім того, перевіряє подані документи, консультує щодо правильного їх заповнення, тримаючи ці процеси на контролі. А вже в обов’язки бухгалтера входять рекомендації щодо вибору системи оподаткування, підбору класифікатора видів економічної діяльності, бухгалтерських тонкощів відкриття справи тощо. Після того, як спеціалісти допоможуть з реєстрацією фірми, співпрацю можна продовжувати, замовивши послуги з ведення бухгалтерії чи кадрового обліку.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.