Поради

Як компанія Everad будувала рекламну CPA-мережу у сфері Health&Beauty

Європі партнерська мережа Everad

Реклама як інструмент просування за своєю суттю є багатокомпонентною. На її ефективність впливають як актуальність запропонованого продукту, креативність контенту, бюджет, а й правильний вибір методів її поширення. Зокрема, велику роль відіграє те, наскільки успішною буде взаємодія між рекламодавцем та майданчиком, на якому він має намір просувати свій бізнес. У цій співпраці одна з найбільших партнерських мереж Everad бере на себе роль посередника.

Чим займається компанія

За допомогою власної CPA-платформи Everad допомагає клієнтам у 50+ країнах світу шукати якісних вебмайстрів для реклами товарів та послуг у ніші краси та здоров’я. Вебмайстрами можуть стати власники різних сайтів, блогів, груп, пабліків у соцмережах та інших Інтернет-ресурсів.

За свої послуги проект отримує комісію, проте здійснюється оплата не за простий показ реклами, а за активність пересічних користувачів – у цьому полягає суть CPA-маркетингу. Іншими словами, щойно потенційний споживач здійснить певну дію на майданчику вебмайстра (клікне на банер, заповнить реєстраційну форму, оформить покупку), Everad отримає прибуток.

Багатонаціональна команда та оптимізовані робочі процеси
Насправді CPA-маркетинг не такий простий, як здається. Реклама, яку бачить користувач, має бути релевантною та цікавою, інакше цільових дій від нього можна не чекати. Саме тому в штаті Everad є власні маркетологи, SMM, таргетологи, аффілейт-менеджери та ін.

Сам проект охоплює такі регіони, як Європа, Азія, GCC та деякі латиноамериканські території. На його рахунку 200 000+ рекламодавців та вебмайстрів, і кожен із них відбирався за жорсткими критеріями. У своїх партнерах CPA-мережа цінує сумлінне ставлення до справи, відповідальність та дотримання правил, тому ненадійні клієнти виключаються.

Враховуючи велику географію проекту, для більш продуктивного розв’язання задач та оптимізації витрат було вирішено розмістити деякі офіси за кордоном. Наприклад, юридичні відділи, акаунтинг, бізнес-девелопери та саппорт зараз знаходяться в Таїланді, Сінгапурі, Індії, на Кіпрі, Колумбії та багатьох країнах ЄС. На українському ринку компанія не працює, але тут розташуйся її відділи з аффіліейту та маркетингу. Таким чином, у команді Everad межі стерті.

Коротка історія проекту
15 червня 2012 р. – Руслан Тимофєєв, Андрій Алексейчук та кілька інших IT-підприємців створюють Everad.
2013 р. – партнерська мережа починає залучати перших веб-майстрів та розпочинає створення власних ІТ-систем (адмінки, CRM, сайти тощо).
2014 – відбувається офіційний запуск платформи мережі.
2017 р. – покупка Rocket Profit, другої товарної СРА-мережі. З її допомогою проект планує розширитися та вийти на нові ринки.
2018-2019 рр. – Інформаційний український портал DOU додає Everad до рейтингу найкращих ІТ-роботодавців у країні.
2019 р. – Олександр Ясюкович стає CEO компанії. Руслан Тимофєєв продає свою частку у проекті. Цього ж року Everad розпочинає активну діяльність з розвитку Affiliate-індустрії в Україні: виступає організатором конференції SEMPRO та підтримує створення інформаційного ресурсу Affhub для CPA-ком’юніті.
2020 – партнерська мережа виходить на нові ринки. Тепер її діяльність ведеться по всій Європі, в Азії, країнах GCC та деяких регіонах Латинської Америки.
2021 р. – Проект відправляється до Стамбула, де проводить конкурс серед фахівців Affiliate-сфери «Формула Everad». Переможці нагороджуються призом – автомобілем Range Rover Vogue. Також компанія отримує титул найкращої партнерської програми у категорії «Нутра» за версією Kinza Awards.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen + 17 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.