Поради

Як поліпшити процес адаптації сезонних робітників

З наближенням літа такі сектори, як готельний бізнес, роздрібна торгівля і відпочинок, звертають свою увагу на сезонних працівників. Але наявність ресурсів, готових впоратися з одним з найбільш завантажених періодів року, – це тільки частина рівняння; дуже важливо переконатися, що вони навчені, залучені і мотивовані.

Оскільки більшість сезонних працівників набираються для роботи з клієнтами, їх досвід адаптації повинен бути ефективним, дієвим і виробляти правильне враження, щоб вони могли справити враження на ваших клієнтів. Пошук відповідних співробітників і їх швидке освоєння часто повинні відбуватися в дуже короткі терміни, проте, процес адаптації сезонних працівників повинен бути розроблений таким чином, щоб налаштувати їх (і ваш бізнес) на успіх.

Вони – обличчя вашого бізнесу, ваші представники, і вони несуть відповідальність за забезпечення високої якості обслуговування клієнтів протягом тижнів, а то й місяців. Отже, маючи це на увазі, що ви можете зробити, щоб поліпшити процес адаптації? Ось 6 ідей для початку:

1.Buddy up (вибухнути з місця)

Партнерство вашого тимчасового персоналу з постійними співробітниками – відмінний спосіб для них витягти уроки з досвіду і засвоїти дрібні, часто недокументовані деталі роботи, які можуть мати велике значення. Відстеження і поділ робочого навантаження дає вашим сезонним працівникам можливість задавати питання під час роботи і швидко отримувати відповіді, допомагаючи їм швидше освоїтися. Крім того, ваші співробітники розвивають свої навички наставництва і розширюють можливості вашої команди.

2. Встановіть очікування (і збільште продуктивність)

Хоча вони можуть бути з вами тільки протягом короткого періоду часу, постановка цілей гарантує, що ваші тимчасові співробітники знають, чого ви від них очікуєте. Сезонних працівників часто кидають в крайність після завершення індукції, і, хоча вони можуть зрозуміти поставлену задачу, вони не впевнені в її цілі. Чіткі цілі дозволяють їм сфокусуватися, отримати кінцеву мету і глибше зрозуміти, який внесок вони вносять в бізнес. У свою чергу, залученість може зрости, а продуктивність підвищиться.

3. Ретельно вибирайте інструменти навчання (для швидшого навчання).

Швидше за все, ви більш ніж трохи знайомі з чотирма стилями навчання: візуальним, слуховим читанням / листом і кінестетиків. Тимчасовому персоналу зазвичай потрібно швидко освоїти основи, тому наявність різних стилів навчальних інструментів допоможе вам швидше розгорнути команду і краще зрозуміти, як виконувати роботу. Можливі варіанти:

4. Зробіть його коротким і зрозумілим (щоб зробити його більш ефективним).

Ми приділяємо особливу увагу процесу адаптації, який допоможе вашим сезонним працівникам добитися успіху. Хоча зміст повинен бути вичерпним, найкращі результати часто дає процес, який економить час, а зміст – коротко і надзвичайно актуально. Головна порада: уникайте інформаційного перевантаження – дайте вашим тимчасовим співробітникам більше шансів засвоїти інформацію і застосувати її на практиці.

5. Покажіть їм, що вони належать (для більшого залучення)

Навіть будучи тимчасовими співробітниками, вони, ймовірно, захочуть відчути себе приналежними компанії (Ієрархія потреб Маслоу). Забезпечення того, щоб сезонні робітники відчували себе частиною команди, багато в чому допомагає їм відчувати себе зацікавленими і мотивованими – і, отже, прагнути робити все можливе. Крім переваг, про які ми говорили раніше, дружба також допомагає інтегрувати ваш тимчасовий персонал з іншою частиною команди і може створити дружню культуру. Якщо вони поділяться баченням компанії і тим, як вони вносять свій внесок в загальну картину, вони теж можуть відчути себе більше, ніж гвинтик в колесі.

А прості стратегії, такі як посвідчення, що у ваших сезонних працівників є іменний значок, змушують їх відчувати себе цінними і створюють відчуття зв’язку з командою і бізнесом в цілому. У свою чергу, ви отримуєте найкраще від своїх співробітників. Змусити їх відчути себе частиною команди теж не означає великих витрат. Наприклад, Premium Instabadges від Badgemaster – це багаторазові іменні значки на замовлення, які повністю налаштовуються під ваш бренд. Ви можете миттєво роздрукувати вкладиші для своїх іменних бейджів за запитом на місці – ідеально для мінливою робочої сили.

6. Залишайтеся на зв’язку (і покращуйте процес адаптації)

Постійна підтримка – це частина надійного процесу адаптації. Тому, коли початковий вступний період закінчився, не залишайте своїх сезонних працівників наодинці з собою – залишайтеся на зв’язку. У кожного з ваших співробітників будуть різні потреби, тому регулярні перевірки – це можливість для них прояснити всі, у чому вони не впевнені, і отримати підтримку в тих областях, де вони можуть зазнавати труднощів, а це значить, що ваша служба підтримки клієнтів не постраждає без потреби. Це також можливість вислухати їхні запитання, щоб поліпшити ваш процес.

Голос Сокальщини на GoogleNews