Поради

Як провести SEO-аналіз конкурентів

Аналіз конкурентів – один із перших кроків, які необхідно виконати під час запуску нового проекту. Чому?

Дізнаються новини у своєму секторі, які, ймовірно, не були розглянуті, приходить розуміння, що працює найкраще, визначаються слабкі та сильні сторони, виникає чітке бачення прогресу та труднощів, які можуть виникнути, стає зрозуміло, яким SEO-стратегіям присвячувати свій час.

Конкуренти є поворотним моментом у підході до стратегії, оскільки в основі стратегії лежить те, що вже існує на ринку і хто вже покрив ці потреби. Знання того, що вони роблять і де зазнають невдачі, дає можливість, якої часто потребує підприємець.

На міжнародному порталі Medium ви знайдете багато іншої цінної інформації про просування сайтів та інтернет-маркетинг.

Як визначити своїх конкурентів?

Головне, щоб SEO-аналіз конкурентів був ефективним, потрібно правильно визначити своїх конкурентів.

Перше, що потрібно знати, які веб-сторінки конкурують за ключові слова у безкоштовному пошуку, оскільки конкуренти на платному рівні можуть відрізнятись від конкурентів в органічному пошуку. Для цього потрібно виконати пошук у Google за цільовим ключовим словом та побачити своїх потенційних та основних конкурентів серед перших результатів.

Для цього можна використовувати такий інструмент, як Ahrefs, який може допомогти вибрати правильне цільове ключове слово або показати, хто є спільними конкурентами, а не за конкретним ключовим словом, у розділі доменів конкурентів.

Ключові моменти, які потрібно враховувати під час SEO-аналізу конкурентів

Після визначення своїх основних конкурентів варто дізнатися аспекти, які треба враховувати щодо кожного з них:

Аналіз домену та трафіку

Першим кроком є ​​аналіз загального домену. Інструменти Semrush або Ahrefs дозволять проаналізувати домени кожного конкурента, щоб побачити загальні та важливі дані, кількість загальних ключових слів, авторитет мережі, терміни, які найкраще підходять для позицій, і дозволять вивчити свій трафік та сторінки, які найкраще підходять.

Аналіз ключових слів

Вони є фундаментом будь-якої стратегії SEO, і визначення ключових слів конкурентів допоможе знайти нові терміни і дізнатися, які з них слід звернути увагу, щоб поліпшити позиції в порівнянні з ними. За допомогою інструментів, подібних до згаданих вище, можна проаналізувати сайт своїх конкурентів і знайти ключові слова для ранжування та їх позиції.

Аудит зворотних посилань

І останнє, але не менш важливе: щоб завершити належний SEO аналіз конкурентів, необхідно вивчити зворотні посилання, основний аспект зовнішньої SEO оптимізації. Зворотні (вхідні) посилання – посилання з чужих сайтів на свій сайт. Їхня кількість, а також якість є дуже важливим фактором впізнаваності та позиціонування, тому визначення посилань конкурентів допоможе визначити стратегію і на які посилання слід орієнтуватися. Можна використовувати різні інструменти.

Якщо ви хочете стати справжнім професіоналом IT-індустрії, читайте статті на порталі Cases та здобувайте нові корисні знання.

Це лише основні моменти, які слід вивчити у своїх конкурентів. За допомогою різних інструментів можна отримати набагато більше корисної інформації для своєї стратегії. Залежно від того, що необхідно, можна проаналізувати такі дані, як трафік країнами, знайти биті посилання і т.д.

Голос Сокальщини на GoogleNews