Поради

Як вибрати готель для подорожі?

Що доводить, що готель хороший? Правильний рейтинг зірок або чудовий відгук? Чи, може, нагороди в галузевих конкурсах і сертифікати? Можна звернути увагу на ці аспекти, та передусім хороший готель – це той, який відповідає вашим індивідуальним вимогам. Тому перед від`їздом варто створити перелік критеріїв і зробити вибір на основі цього. Наприклад, готель в центрі Львова дуже зручний для мандрівників.

На що варто звернути увагу?

  1. Розташування з урахуванням ваших потреб

Правильне розташування готелю значно полегшить ваш відпочинок. Ви хочете мати швидкий доступ до лісних стежок або віддаєте перевагу розміщенню в центрі міста? Якщо ви будете оглядати визначні пам’ятки та плануєте відвідати цікаві ресторани, знайдіть готель поблизу потрібних локацій. Наприклад, Gruner розташований у центрі Львова, тож можна зручно розпланувати свої маршрути й час.

А якщо ви мрієте відпочити в ритмі повільного руху, поплавати в басейні готелю і випити кави на терасі, можна звернути увагу на околиці міста. В ідеалі, поруч повинна бути зона для прогулянок, кафе та можливості для під`їзду. Варто заздалегідь перевірити сполучення громадського та приміського транспорту. Однак якщо ви організовуєте відпустку в останню хвилину, у хорошому готелі можна звернутися до персоналу, який допоможе організувати трансфер до запланованих визначних пам`яток.

  1. Привітний персонал готелю

Ви мріяли про стіл в ресторані з найкрасивішою панорамою міста? Чи, може, ваша машина зламалася під час вашого перебування й вам потрібна інша на заміну? Якщо ви хочете почуватися справжнім VIP, хороший готель запропонує послуги консьєржа. Він схожий на персонального дворецького, який виконує функції помічника та радника гостя. Консьєрж порекомендує найкращі місця в районі, подбає про формальності та переконається, що ви не нудьгуєте під час відпустки.

Така послуга вважається певною розкішшю, яку мало хто може собі дозволити. Однак варто перевірити, чи вона є. Добре знати, що ви можете розраховувати на допомогу працівників готелю в будь-якій ситуації та швидку реакцію на скарги гостей.

  1. Чистота в готелі

Якщо щось може однозначно зіпсувати не тільки кожну поїздку, а й репутацію закладу, то це недостатня чистота. Гості найчастіше скаржаться на брудну постільну білизну, немиту ванну кімнату та пил на столах тощо. Та у випадку хороших готелів такі ситуації трапляються рідко. Тому можна сміливо стверджувати, що чим більше зірок в готелі – тим більший комфорт нас очікує, це стосується і чистоти.

На думку досвідчених мандрівників, про чистоту готельного номера можна робити висновок, наприклад, за станом електричного чайника чи пульта дистанційного керування телевізором, на якому люблять накопичуватися крихти й краплі напоїв. Однак ви перевірите це лише на місці. Вибираючи готель через Інтернет, звертайте увагу на думки гостей щодо підтримання чистоти у закладі.

Хороший готель не матиме негативних відгуків. Якщо ви побачите скарги щодо чистоти, сміливо вилучайте готель зі свого списку. Також перевірте, чи включено прибирання у вартість проживання та як часто ви можете на нього розраховувати. Здебільшого це залежить від тривалості перебування – іноді воно є лише при відпочинку від 2 днів, іноді ми можемо розраховувати на прибирання щодня. Тому варто звернути на це увагу при виборі готелю.

Це важливі критерії, хоча й далеко не всі. Зважайте на них під час пошуку, щоби залишитися задоволеними. Бажаємо вдалого вибору!

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.