Поради

Які способи оплати можливі завдяки EasyPay

Торгові марки давно освоїли інтернет-простори для здійснення продажів. Шопінг в мережі – це швидко, зручно, просто

Але все покупці різні. Одних влаштовує оплата кредиткою через кешбек, а хтось категорично не згоден залишати дані карти в мережі. Тому магазинах важливо забезпечити кілька способів оплати. Це допоможе всім покупцям отримати бажаний сервіс, а більше задоволених клієнтів – більше прибутку. Платіжний сервіс EasyPay https://acquiring.easypay.ua дозволяє налаштувати декілька варіантів оплати на сайті партнера.

Платіжний сервіс EasyPay на українському ринку працює понад 11 років. За цей час компанія встановила 12 тисяч терміналів, тисячам замовників налаштувати систему онлайн платежів. EasyPay встановлює такі способи оплати в інтернет-магазинах:

  • Розрахунок банківськими картами платіжних систем Віза і Мастеркард на сайті магазина.
  • Оплата готівкою (з можливістю перекладу в безготівковий розрахунок).
  • Використання віртуальних гаманців.
  • Розрахунок з телефонів українських операторів.

Для початку співпраці необхідно залишити заявку і узгодити комерційні умови з представником компанії. Менеджер проведе діагностику потреб клієнта, і допоможе вибрати оптимальний варіант оплат. Клієнту надається повний пакет документів, включно з договором на послуги. Після підписання договору фахівці налаштовують особистий кабінет користувача, інтегрують платіжну систему. Виявити і усунути збої в роботі допомагає тестовий період прийому оплат від покупців.

Рішення ІзіПей підходять для інтернет-магазинів, турагентств, готелів, хостелів, страхових компаній, транспортних компаній, агентств нерухомості.

Як працює Особистий кабінет користувача

Компанія EasyPay надає функціональний Особистий кабінет, за допомогою якого партнеру простіше управляти такими процесами:

  • Підлаштовувати дизайн платіжних форм відповідно до корпоративних стандартів сайту.
  • Робити підтвердження або скасування платежу, оформляти процес повернення коштів.
  • Відправляти рахунки в смс-повідомленнях і по електронній пошті.
  • Аналізувати загальне число продажів, суму середнього чека, динаміку продажів за день (інший період).
  • Керувати правами доступу до системи.

Завдяки EasyPay власникам інтернет-магазинів немає необхідності самостійно вирішувати, як організувати оплату на сайті. Замовити послугу можна на сайті EasyPay, натиснувши на кнопку «Підключити». Необхідно заповнити коротку заявку і прийняти дзвінок від спеціаліста.

Голос Сокальщини на GoogleNews

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

sixteen − two =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.